Sivut

sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Buenos dias, eli hyviä dioja!

Kaksi viimeisintä päivitystä on käsitellyt kaikkea muutakuin minua itseäni ja treenejä (lienee helpotus lukijoille), joten korjaan nyt asian läväyttämällä teille kunnon kuvakollaasin kuluneen viikon treeneistä.

Tiistaina saatiin toimintaa takaosastolle. Treeni kulki samalla kaavalla kuin aikaisemmatkin peppujumpat, prässiä, SJMV:tä, askelkyykkyä jne... Tässä todistuaineistoa. Edelleen, jalkareenit ne parhaat reenit on, taas sai lykätä lisää rautaa kehiin.

Leveä asento, ei tarvita stroganoffia että menee hyvin reiteen
Alas asti ja hyvä venytys

Huh ja taas oli enemmän rautaa ku viimeksi
Pikkumyy

No mitäs torstaina. Aamuvuoro töissä, illalla aivan surkee tissi-pumppi olkapää-vatsa reeni. Pää oli ja pysyi perseessä, ja tais siellä olla kaktuskin... Sitä reeniä ei kyllä pelastanu mikään, joten päätin jättää vatsat seuraavaan kertaan ja lähteä kotiin miettimään että mikä oikeen meni pieleen. Se ei selvinnyt mulle kyllä kotonakaan. Joku mannerlaatta siellä taas liikkuu väärään tahtiin... Ei muuta mainittavaa.

Perjantaina heräsin aikasin, vuorossa oli jalkareeni. Kaivoin aamupalan ja Niilon lenkityksen jälkeen torstaisen kaktuksen rippeet takapuolesta ja lähdin pelonsekaisin tuntein etukyykkäämään. Ei tätä kai voi tarpeeksi hehkuttaa, että koivet ne vaan jaksaa ja jaksaa! Etukyykkyä teen siis joka kolmas kerta etureisille, ja edelliseen kertaan toi aikaeroa vielä väliin sattunut kevennys. Kulki siitä huolimatta. Olkapiät siinä vaan tulee aina kipeeksi, ja myös keskivartalolle suhteellisen rankka liike. Ihan periaatesyistä en kuitenkaan aio käyttää mitään pehmusteita.

Etukyykky, 5 sarjaa
Prässi kapea, 4 sarjaa
Polven ojennus laitteessa, 4 sarjaa
Pohkeet istuen ja seisten, 4 sarjaa

Asento kohilleen
Ja alas

Rapiat 50kg vähän painaa noita olkapäitä
Kymppejä ainaki, pari menee vielä!

Prässiä kapeella


POLTTAA!
Jumpan jälkeen oli hyvä heittää palauttava pyörälenkki Nikkilään juhannusherkkuja nauttimaan. Onneks oli tarjolla ihan kotiruokaa, ei olis kyllä makkara uponnut ei millään... Palauttavaa jäätelöäkin tuli nautittua! Tuli sitä illalla vielä leffan kera vedettyä napaan vähän muitakin herkkuja.

Lauantaina sitten kävin vaan venyttelemässä ja tekemässä kunnolla ne torstain koomaset pumppiolkapäät ja vatsat. Tunnollisena treenaajana tuli huono omatunto, joten suoritin ne kunnolla niinkuin ohjelmaan kuuluu.

Tänään treenasin selkää ja hauista ja ai ai kokeiltiin vähän uusia liikkeitä niin kyllä selkäfileet kiittää. Tuntuma hyvä kymmenen, fiilis check, toimii siis! Alkuun ylätaljaa lapiolla, alataljaa leveellä otteella, sitten tehtiin salin alakerrassa tuetonta eli KUNNON t-kulmasoutua, huhheijaa nyt tiedän missä on selkälihakset! Sitten tehtiin vielä pulloverin kanssa superina vähän leuanvetotangossa sellasta epäkkäiden alaosan/yläselän täsmäliikettä, en osaa tätä selittää eikä saatu kuvamateriaalia. Ens kerralla sitten! Salilta äitin hoteisiin syömään jälleen aina niin hyvää kotiruokaa, ja saunaan. Pääsinpä kokeilemaan kinesioteippaus taitojani ja teippasin äidin miesystävän pohkeen.

Olkapäät alhaalla jälleen
Alhaalla tiukka supistus

Selkä suorana (voi tsiisus tota persettä :D)
Kyynärpäitä sivulle tai vartalon viereen, vaihtuu vähän tuntuman paikka

Sama sivusta
Oon kyllä paras aliarvioimaan omat voimani... "Laita aluks 5" Ois voinu olla 15...

Törmäsin tiistaina liikkeellä yhteen vanhaan hyvään kaveriin. Hän on kampaaja ja sattui olemaan keskiviikko aamuna aikaa leikata meikäläisen fleda, niin pätkästiin sitten kuivat latvat pois. Nälkä kasvaa syödessä ja oon jo pitkään miettinyt että vois sitä vielä lyhentää ihan kunnolla. Onneks hän ehti torstaina mun töiden jälkeen tulla saksimaan kuontalon uuteen uskoon, ja suostui vielä lähtemään keväällä backstagelle henk.koht. kampaajaks/meikkaajaks (ja on jo kuulemma suunnitellut mun kisalookin, mut ei suostunut kertoo enempää). KUI HYVÄ MUIJA HÄ??!! Jos tunnistat itsesi niin oot huippu.

Uus tugga

Ei kait tässä, juhannus oli viikonloppu muiden joukossa. Mulla ei oo mitään hinkua vetää päätä täyteen. En tykkää olla kännissä, ja kestää ainaki viikko saada reeni kasaan. Tää on mulle tärkee juttu, ja panostan tähän nyt 110%. Krapula ei oo vieraillu tässä naisessa kohta vuoteen, toinen perään ei oo temppu eikä mikään! Syön mielummin ne kalorit ku juon jos niikseen tulee. No jep, riittäköön tämä tällä kertaa. Koittakaa toipua juhannuksesta ja muistakaa et tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

-Mari

3 kommenttia:

  1. uus reuhka näyttää goodilta :)

    VastaaPoista
  2. Oot upee! Tsemppiä treeneihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sara!! :) Ja kiva kun liityit lukijaksi! Tervetuloa!! :)

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)