Sivut

torstai 28. kesäkuuta 2012

Miten tässä nyt näin kävi...

Musta on tullut laiska. Siis saamaton vätys. Ei siis todellakaan niissä asioissa mitkä on mulle tärkeitä kuten treenaaminen, koiran kanssa ulkoilu, kavereiden tapaaminen yms. Mut siivoamisen ja muun ”turhan” kämpän puunaamisen ja järjestämisen ja sen sellaisen höntyilyn suhteen. En vaan saa aikaseksi korjata jälkiäni kovinkaan tehokkaasti. Jos jätän jonkun vaatteen tuolin selkänojalle niin se sattaa lojua siinä parikin viikkoa. Jätin itselleni joskus tälläisen viestin seinälle:

Eihän se toiminukaa...
Poistin stressimoodin vuodenvaihteessa mun systeemistä kokonaan. Olen ollut sen jälkeen paljon iloisempi, hyvinvoivampi, mukavampi (hitto miten nää sanat kirjotetaan :D), ylipäätään parempi ihminen. Toisaalta, suoritustehokkuus on ehkä laskenut sen myötä. Ei edelleenkään koske treenaamista; sillä osa-alueella suoritustehokkuus on vastaavasti parantunut jatkuvasti. En saa enää läheskään niin paljoa päivän aikana aikaiseksi kuin aiemmin; ennen kämppä oli tiptop ja taistelin pölyn kanssa lähes päivittäin treenaamisen, koulunkäynnin, viikonlopputöiden ja koiran ulkoiluttamisen ohessa. Stressasin myös siitä et kämppä oli sekasin. Nyt en oikeestaan ota huolta siitä ollenkaan. Et onhan tässä hyvätkin puolensa; oon oppinut kanavoimaan mun voimavarat niihin tärkeimpiin asioihin, ja jättänyt vähemmän tärkeät asiat sellaisiin hetkiin kun sattuu huvittamaan. Välillä kun tuun kotiin ni kyllä huokaus pääsee kun huomaa mihin kuntoon oon taas pesän päästänyt, mutta tää on elämää. Ei läski jaksa kaikkea.

Toinen asia mikä on heittänyt häränpyllyä nyt ihan viimesen parin kuukauden aikana on mun herääminen aamuisin. Vielä talvella pimeään ja kylmimpään aikaan meikä lähti joka aamu klo 05.40 puolen tunnin lenkille Niilon kanssa. Ja olin ihan into piukeena vaikka olin saattanut nukkua vain kuusi tuntia. Kevät kun alkoi tulla niin herääminen oli vaan helpompaa koko ajan. Mutta sitten mun elämään tuli asia joka muutti kaiken. Yökiskot. Voi jeesus. Ihan kiva muuten mutta sängystä ei meinaa päästä aamulla ylös kirveelläkään. Nukun siis ku vauva (eli niistä on ollut ihan uskomaton apu mulle). Aamulla aina silmät ihan rähmässä ja kuuppa aivan juntturassa. Ja nukun nykyään joka yö ainakin sen kaheksan tuntia. Palautuu ainaki jos ei muuta. Kohta en herää varmaan edes vessahätään jos yllättää...

Tällä viikolla en oo saanut treeneistä yhtään kuvia. Huomenna varmaan jalkajumpasta tulee, ja lauantaina saatan vetästä kimppakäsitreenit yhden supervaparifitnesstypyn kanssa, ni siitä vois kans ottaa pari kuvaa. Maanantaina treenasin olkapäät, ojentajat ja vatsat. Tiistaina takareidet, pakarat ja pohkeet. Eilen oli lepopäivä. Alkuviikon treenit meni tosi hyvin, olkapäät on alkanu taas kulkea kivasti, jalkajumppaa oon hehkuttanut jo niin monta kertaa että nyt ei pysty. Tänään oli mannerlaatat kohdallaan, ja rintareeni kulki viimeinkin!! Jo crossaria polkiessa alkulämmittelyksi päätin että tästä tulee hyvä reeni ja otin suoraan isommat kässärit vinopenkkiin ja aloin punnertaa. Ja kyllä kulki. Loppuun vielä viralliset showlihakset eli olkapäät hirveeseen pumppiin ja sit vatsoja rutistamaan.

Voimapilleri!
Tämä kylkeen niin muuttuu Hulkiksi

Body fitness tulokas in the making
Treenin jälkeinen palautus-ateria

Tuo oranssi pilleri on Adrena G:tä. Sisältää geraniumia (jossa on tai se on 1,3 dimetyyliamylamiinia), eli juurikin sitä kyseistä "vaarallista" ainetta, minkä vuoksi Jack3D meni myyntikieltoon Suomessa. Jälleen joku ruudinkeksijä meni vetämään ko. tehonlisääjän kanssa pari pannua kahvia ja kyytipojaks pari litraa energiajuomaa ja kaupanpäälliseksi ihmettelee kun tulee sydämentykytyksiä. Saa sitä sydämentykytystä kossustakin jos sitä juo liikaa. Eikä se tietääkseni ole menossa myyntikieltoon. Enpä kommentoi asiaa sen enempää koska isosta suusta saa aina kärsiä. 

Näillä mennään taas ja tuosta kuvasta on kisakuntoon ja oikeesti KUNTOON pitkä matka, mutta mulla on hyvä alusta millä mennä. Motivaatio on korkeella, ja mieli hyvä. Ja paras valmentaja ja tukijoukot. Olen kiitollinen.

-Mari

1 kommentti:

  1. pirun kova meisselinkerääjä oot :) (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) SELEEEVÄ!

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)