Sivut

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Naama nutturalla

Eihän tässä läski pysy perässä kun päivät kuluu niin nopiaa! Mullehan ei siis kyllä ehdi parissa päivässä tapahtua mitään kovinkaan kummallista, kun elämä on niinkin tylsää ku herätys, lenkille, salille tai töihin, illalla salille tai töihin, lenkille, nukkumaan. Mut on se vaan hienoo. Arki on niin jees.

Ja voi räkä että tää läski hikoilee! Ja puuskuttaa. Ihan hullu saimaa ollut salilla viime päivinä. Hiki tulee pelkästä olemisesta; siihen selkä tai takaosastojumppa päälle niin mulla hikosi kyynärpäätkin. Lauantaina oli lepopäivä ja töiden jälkeen kiidin viiden minuutin kampauksen siivittämänä ystävän häitä tanssimaan. Tyylikkäästi myöhässä ruokailuun, ja minä yksinäni siinä pöydässä mussutin ruokaa kun bestman ja kaasot piti puhetta... Ja maistoin kakkua. Valkosuklaa juustokakkua. Oli niin pirun hyvää. Meni suoraan kylkiin. Mut ei tunteisiin tällä kertaa.

Sunnuntaina aamulla oli sellanen fiilis että nyt ei kyllä pysty lähtee salille. Pääsin häiden jälkeen vasta puoli kolmelta nukkumaan. Nukuin kuitenkin ihan hyvin ja 9 tunnin unet. Silti oli jotenki veto pois. Silloinhan ne parhaat treenit mulla kuitenkin yleensä tulee; kun ei huvittas millään lähteä. Illansuussa sit pakkasin romut ja läksin salille. Tein ekaa kertaa kevennettyä leuanvetoa yksin, Makella on sellanen hyvä ristitalja missä pystyy tehdä. Mari productions ylpeänä esittää teille taas kokonaista neljä treenivideota. Eka video on siis tää kyseinen leuanveto. Vetoon vois seuraavalla kerralla ottaa vähän lisää räjähtävyyttä mukaan. Voimaa tuntui riittävän koko treenin ajan tosi hyvin ja mavessakin mentiin ennätyspainoilla!

video

video

Eilen oli vuorossa olkapäät, ojentajat ja vatsat. Hmm. Ei ehkä menny ihan niin hyvin ku olisin toivonut, mutta väsytin kyllä lihakset ihan loppuun asti. Tein parissa liikkeessä pudotuksia. Tästä reenistä otettiin kuvia kyllä, mutta vain murto osa on julkaisukelpoisia, jos oikeastaan nekään. Yli puolissa mulla oli silmät kiinni, menossa kiinni tai aukeamassa. Onkohan mulla koskaan silmät auki reenin aikana? Ja oikeesti what's with the face... Näytänkö mä aina noin urpolta. Joo okei kyseessä on kuitenkin treenaaminen enkä mä salille mene misseilemään vaan kovaa treenataan eikä siinä kerkee kauheesti miettimään että oh onkohan nyt tukka hyvin (mulla on aina ripsarit poskilla), mutta tämä on julkinen blogi kuitenkin...

Ja mitähä hittoa mä teen noin vinkkelissä tossa penkissä
Onkohan tässä vähän korjaantunut...
Perse ei mahtunu kokonansa tohon penkkiin niin toinen pakara putosi ja olin vinossa (istuin siis epätasapainossa jostain kumman syystä)... Ihanat noi jenkat myös. Lokakuu tule jo!

Ja voi hyvä helvetti noita mun ilmeitä...
Tsemppasin

Nätisti kuvaajan sormi fiittaa kuvassa
Samma här

Olisin teidän mielenterveyden takia sutannut noi mun happy facet kuvista jos olisin jaksanut opetella käyttämään kuvankäsittelyohjelmaa. Hang in there! Täytyy ihan kisoja ajatellen alkaa harjoittelemaan esittelykelposta naamaa peilin edessä... Tänään kävin aamusta treenaa takareisiä ja oli toinen fyssariopiskelija siellä avittamassa vähän oman reeninsä ohessa ja kuvasi kaksi videota. Kiitos Noora avusta!

video

video

Olikohan tässä nyt riittävästi sitä peruspessimistisyyttä ja itseironiaa taas (treenit kuitenkin kulkee onneks). Olenkin unohtanut muuten julkaista kuvamateriaalia mun uusista päheistä prilleistä joten tässäpä ne!! Huomenna lepopäivä aah.

Nyt näkee tämäkin tyttö eteensä!
-Mari

2 kommenttia:

  1. kivat pokat ja näyttää ihanalta toi sun tukka! :)

    VastaaPoista
  2. Kokeille ihan pirutain ens kerralla pystypunnerrus hammer otteella :) eli kun tekisit tukkipunnerrus tangolla

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)