Sivut

keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Pehmeä lasku?

Ah, kevennys. Tuli niin tarpeeseen. Tänään aamulla matkalla salille mietin että onneksi on kevennys, ei olis millään ollut paukkuja kovaan reeniin. Ainakin oon antanut kaikkeni edellisillä reenikierroilla. Tähän vaikuttaa myös se, että nyt on pari viikkoa tullut pyöräiltyä se 10km päivässä, mitä en viimeiseen puoleen vuoteen ole tehnyt. Jalat tietysti koko ajan hienoisessa kestojumissa.

Koulussa on ollut nyt vähänä hulinaa. Aika raivolla lähti käyntiin, ja mä en oo meinannut pysyä mukana. Mun tapoihin ei kuulu laahustaa perässä ryhmätöissä/muissa porukalla tehtävissä hommissa, mut nyt oon ikävästi jäänyt vähän roikkumaan. Hävettää. En ollut ollenkaan valmistautunut tämmöiseen tohinaan. Myös yhden kesäkurssin tehtävä ei ehtinyt aikamääreeseen, mikä ei myöskään ole ollenkaan mun tapaista. Kai se niin on että aika aikaansa kutakin, ja mulla on nyt semmonen "rennompi ote" tähän opiskeluun sen hirveen stressaamisen ja höösäämisen sijaan jota harrastin ekat 1,5 vuotta.

Lauantaina olin yön töissä Armaassa. Todella vilkas ilta, eikä siinä paljoa lepäilty. Kyllähän se jaloissa tuntuu kun 6 tuntia juokset laittamaan takkia naulaan ja hakemaan niitä pois. Ei ole tämä tyttö tottunut olemaan kuutta tuntia jalkojen päällä yhteen menoon, kun kesätöissäkään ei tarvinut olla jalkeilla niinkuin muina kesinä. Sunnuntaina sitten heräiltiinkin hieman aiemmin, ja mentiin salille reippailemaan jo yhden jälkeen, sillä neljältä oli lähtö anoppilaan ruokailemaan. Takareidet sai hirmusta kyytiä, ja siitä olikin ihana lähteä suihkun raikkaana runsaaseen ruokapöytään. Ja kyllähän mä söin.

Leveetä prässiä
Penkille nousuja, toi on korkeempi ku miltä näyttää, ainakin mulle
On se kumma jossei näistä jaloista dietillä kuoriudu jonkinlaiset reidet, niin kovaa olen jalkoja kurittanut. Ja sen alkuunhan on aikaa enää viisi ja puoli viikkoa! Aika menee niin siivillä. En kyllä malta odottaa.

Maanantaina kävin treenaamassa rintaa, olkapäitä ja vatsoja. Vähän myös kävelyä treenasin. Oli pakko jättää vedot juoksematta, sillä koivet oli valmiiksi niin väsyneet ja arat. Yksi syy tähän oli tämän päivän jalkahieronta (niitä ei olis voinut hieroa jos olisin niitä rasittanut vielä lisää). Ei ole jalkahierontaa ilman kyyneliä, ja tänään niitä tuli taas aika runsaasti. En huutanut kauheesti koska puolet ajasta oli suu täynnä pyyhettä. Purin sitä kun sattui niin paljon. En muistanutkaan kuinka kamalaa se on.

Ruokavalioon tehtiin pikku viilauksia. Tuli vähän lisää vihreää ja tasattiin aterioita. Rasvojen lähteisiin tuli muutoksia, nyt menee aamuisin soijalesitiiniä, välipaloilla pähkinöitä, lounaalla oliiviöljyä ja iltapalalla kookosöljyä suoraan purkista lusikalla! Se on niiiin hyvää. Aamu alkaa viherjauhe koktaililla (jossa tällä hetkellä on vain vehnänorasjauhetta ja msm-jauhetta). Se maistuu niin kauheelta, että on pakko pitää nenästä kiinni ja äkkiä kurkusta alas, heti vettä perään ja pitää vielä purskutella. Sitten vasta voi laskea nenästä irti.

Vehreäkoktaili
Viikon vitamiinit dosettiin
Messuilta sain mukaani Dcoren tuotteita, joista vyö on aivan ehdottoman hyvä! Paljon parempi kuin vanha vyö. Vaatteet on ihanaa matskua, ja musta treenitoppi on yks mun uusista suosikeista. Kuulin huhuja, että Dcorelta on tulossa piakkoin kokonaan uusi mallisto naisille. Täytyy ottaa vielä kuvia noi vaatteet päällä niin niistä saa vähän paremman kuvan.

Vähän esimakua!
Mukavaa keskiviikko iltaa ihmiset!

3 kommenttia:

  1. Hei mulla on vinkki tohon vihreään litkuun. Purista sekaan ihan tilkka sitruunamehua niin maku freesaantuu! ;) Toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! :) Kokeilin sitä jo heti alkuun, enkä silti uskaltanut laskea nenästä irti... Hetki vielä menee, ehkä sitten uskaltaa! :D

      Poista
  2. joo ei hirmu herkulta kuulosta teikäläisen cocktailit :D

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)