Sivut

tiistai 16. lokakuuta 2012

Kisapainajaisia

Viime yö oli aika mielenkiintoinen. Elettiin jänniä aikoja, nimittäin meikäläinen oli kisalavalla. Oli mun t-kävely vuoro, ja muistan vaan kuinka mua jännitti ihan hulluna ja sitten toisessa reunassa horjahdin. Tää kumma uni johtuu nyt varmaan siitä et mä eilen salilla reenailin kävelyä aika pitkään. Mut kiva että kisat on vielä aika kaukana ja diettikään ei oo ihan vielä alkanut ja meikä vainaroi jo... Lisäksi oon alkanut kuolata jokaikisen ruokamainoksen kohdalla. Oli siinä sitten leipää tai lihapullia niin meikällä suupielet vuotaa. Miten voi olla jo näin sekaisin?! Noo ehkä mä vähän provosoin sitä ja ajattelen aina vähän että hyvästi lihapullat. Eli siis aiheutan sen itse. Kuinkahan kujalla mä oon joulun jälkeen?

Tänään kävin treenaamassa rintaa, olkapäitä, vatsoja ja kävin rykäsemässä vielä porrasjuoksut päälle. Menin vaihteeksi Radiomäelle (Lahdessa näitä mäkiä riittää!). Nyt on nekin kokeiltu ja sillä lopputuloksella että ne on mun koiville vähän liiat lyhyet. Ei saanut jalkoja IHAN niin hapoille ku aikaisemmin. Tulipahan kokeiltua ja ens kerralla taas urheilukeskukseen, voisi vaikka kokeilla ihan mäkijuoksuakin. On muuten aika siistiä juosta pimeessä. Treeni kulki ihan näpäkästi. Ehkä aavistuksen vielä hapuillaan, mutta jonkin sortin ennätys kai sekin että tein kaikki vinopenkki sarjat 14kg kässäreillä.

Vinopenkkiä
Hyvin kulkee

Eilen viettelin lepopäivää ja tosiaan treenailin t-kävelyä ja asentoja oikeen urakalla, sekä venyttelin huolella. Latasin soittimeen Lana Del Reytä, ja voi jessus oli ihana venytellä rauhallisen ja aivan sairaan ihanan musiikin tahdissa. Jos kuuntelee perus treenijumputusta venytellessä, niin siinä on koko ajan vähän sellanen hosuminen päällä. Ikäänkuin olis kiire. Mulla aina kestää kyllä syttyä kaikkiin "hitti" tai uutuusjuttuihin. Mä innostun aina sitten kun ne on menny "muodista" jo kauan sitten, tai ei oo enää niin pinnalla. Oon vähän jäissä aina kun jotain uutta tulee, tai sitte oon perus "mä en ainakaa ikinä hommaa mitää aifounia!!!" Ja sit puolen vuoden päästä mulla on sellanen. Ei pitäs huudella. Mut enhän mä myöskään koskaan mee salille...

Sunnuntaina oli takakontti päivä. Takareisiä erilaisilla menetelmillä. Woppaa ja siellä ne pakaratkin muotoutuu! Parempi prässi oli jälleen varattu, ja tiesin ettei siitä tuu valmista niin aloitin suosiolla tekemään siinä "huonommassa" prässissä. Huonomman siitä tekee se, että siinä on liian kapea jalkalauta. Takareisille tarpeellista leveää asentoa siinä ei saa, joten tuntuma ei ole yhtä hyvä. Muuten oli ihan kiva reeni. Ei taaskaan mitään ilotulitusta mutta ihan kelpo jumppa.

Takareittä
Työntöä...

Tämmösen palleron vierestä heräsin sunnuntaina. 

Vinkki: Älä päästä koiraa sänkyyn...

Nyt on todella suurta teknistä onkelmaa; tietokone ei tunnista iphonea!! Joo sulla hieno 700e puhelin on, mut me unohdettiin kertoa et se ei toimi... Eli kuvien lataaminen näyttää mahdottomalta tällä erää. Piti Bumpata kuvat toiseen iphoneen että sain ne koneelle. Tsiisus tätä teknologiaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

HYMYILE! Koska olet upea :)