Sivut

torstai 25. lokakuuta 2012

Viikon kuulumiset

Vajaa viikko dietin alkuun. Jännittää vähän, mutta oon tosi innoissani. Tiistaina kävin Helsingissä pitämässä diettipalaveria valkun kanssa. Ruokailut näyttää oikein kivalta, ja ruoka-aineet siis aivan samoja mitä oon tässä puputtanut reilu vuoden päivät. Reippailla kaloreilla aloitetaan, eli nälkää ei todellakaan tarvitse nähdä vielä. En edes tiedä miltä oikeasti kova nälkä tuntuu. Ja siihenkin kuulemma tottuu! Kunnosta tuli taas hyvää palautetta, eli eteenpäin on menty koko ajan. Juteltiin myös hieman stressin ja ikävien tuntemusten hallinnasta. Mä uskon, että mulla on oikein hyvät eväät hoitaa tää homma.

Treeneistä ei nyt kauheasti ole kuvia valitettavasti. Lauantain olkapää-ojentaja jumpasta on pari otosta. Treenit on lähteny kulkemaan taas tosi kivasti, mutta nyt viettelen kevennystä. Tein pystypunnerrusta isoimmilla kässäreillä millä oon koskaa tehny. Tavoite dietin aikana on pitää treenipainot samalla tasolla millä ne nyt on.

Pystysoutua
Dippiä

Sunnuntaina oli ihan huikee takareisitreeni! Tein pitkästä aikaa SJMV:tä, ja kyllä nyt tuntuu taas. Muutenkin sai nostaa sarjapainoja taas ja tuntuma oli tosi hyvä.

Maanantaina jumppasin rintaa, olkapäitä ja vatsoja. Salilta taas suoraan juoksemaan rappusia. Liukastuinkin siellä. Puiset ja märät rappuset ei oo mitkään kaikkein parhaat juosta, ja kohta jos pakkasia tulee niin voikin unohtaa ne ihan kokonaan. Jalat oli sen jälkeen taas niin vetelät että ne väpätti kotiin pyöräillessä.

Eilen kävin hieronnassa. Hierottiin käsiä ja olkapäitä, joita ei ole vielä koskaan hierottu kunnolla. Forkut; ai S*****A!!!! Lähes yhtä pahat ku pohkeet. No okei sattuu pohkeet vähän enemmän mutta toisiks pahimmat. Oikean käden kohdalla oli pakko tirauttaa pari kyyneltä. Ihan hirveetä. Ei oikeastaan käsiä voinut edes ihan kunnolla hieroa... Mä kestän kyllä onneksi suht hyvin sitä kipua, tai en kestä; huudan, itken, pyörin, sätkin mitä nyt milloinkin :D Mutta hieroa täytyy, ja noi on mun keinot selvitä hengissä sieltä. Heti jos meinasi peukalolla avata pahimpia kohtia (ei ollut muutaku pahoja) niin meikä sopertaa "ei peukalolla...". Kärsimystä.

Viime yö meni töissä, ja oli niin kuoleman hiljaista... Laitettiinkin sitten pulju vähän aiemmin kiinni ja olin neljältä jo nukkumassa. Kahdentoista aikaan sitten heräilin ja olin sopinut kahdelta treffit luokkakaverin kanssa Gymille. Kevennys meneillään, eli tein vain pari työsarjaa, enkä ihan viimeisiä toistoja. Tehtiin etureisiä, ja mä pumppasin vähän myös selkää mikä jäi eilisen käsihieronnan takia väliin. Loppuun mentiin jumppasaliin analysoimaan mun t-kävelyä ja asentoja. Kuvattiin t-kävely, ja tähän vaiheeseen se sujuu jo ihan hyvin! Harjoiteltavaa on tottakai todella paljon vielä, mutta onneksi olen aloittanut jo.

Hack kyykkyä hyvillä painoilla
Keskittynyt kierosilmä

Selälle pumppailua

Jännä alatalja

Kahvakin oli niin outo että...
Eilen piti kirjoittaa blogia mutta nettitikku hajosi ja netti saatiin toimintaan vasta kun olin lähtenyt töihin. Onneksi nyt toimii. Itunes ei vieläkään toimi, eli kuvien kanssa pitää säätää että ne saadaan koneelle. Ensin pitää bump ohjelmalla siirtää toiseen iphoneen ja siitä sitten koneelle. Vähän ottaa aivoon... Ensi viikolla alkaa dietin kanssa samaan aikaan kuusi viikkoa kestävä työharjoittelu. Ihanaa että saa kunnon arkirytmin taas. Nyt on viimeiset ehtoollisetkin pidetty, eli olen valmis dietille! :D Kovia treenejä kaikille! Ja ihanaa syksyä.

7 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! tsemiä diettiin :)

    VastaaPoista
  2. sä oot kyl niin upee :) just treffattii tänää katan kanssa, ja kerroin kuinka kiva et meil on sun kanssa sama valmentaja ja kuinka kiva on seurata sun kehitystä :) perässä tullaan ja kovaa vauhtia!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä Sara... :) Ihan tässä punastuu!! You go girl, suunta on aivan oikea, ja oot jo todella hyvässä vauhdissa!! Itse olet upea <3

      Poista
  3. Missä käyt hierojalla? asun kanssa lahden seudulla ja pitäis löytää hyvä urheiluhieroja. onks jotain ketä suositella? :)

    VastaaPoista
  4. Iippanen! Käyn hierojalla Tiihosen Jerellä täällä Lahdessa. Facebookista saat yhteyden, tai sitte voin laittaa sulle spostilla numeron. Muista kertoa että Mari suositteli! :)

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)