Sivut

tiistai 13. marraskuuta 2012

Mihin aika katoaa?

Voisin aloittaa selittelemällä kuinka kiire on ollut enkä siksi ole ehtinyt/jaksanut kirjotella. Se on totta vieköön selitys, sillä aikaahan löytyy jos sitä järjestää! Paitsi ei ihan aina. Viikot senkun vierii ja kohta on kuuden viikon harjoittelukin puoli välissä, ja diettiäkin on takana jo kaksi viikkoa ja pari päivää päälle. Mä aina paasaan siitä miten nopeasti aika kuluu mutta tottahan se on. Kohta oon kolkyt. Eihän tässä pysy omassa elämässäänkään perässä. Hidas hämäläinen.

Treenit on menny ihan superrrhyvin!!! Kaks sanaa: KYLÄ LÄHTEE! Treenilatarina tällä hetkellä beta-alaniini, kreatiini ja vihreä tee kapseli. Ja yhdistelmä toimii todella hyvin! Miten voikin olla näin paljon energiaa vaikka paino tippuu koko ajan enkä oo ehtiny nukkua 8h yöunia? Oon herännyt eilen ja tänään 05.15, eikä unta kertynyt kumpanakaan yönä kuin n.6h. Aamulla oon käynyt tekemässä 45min vauhdikkaan kävelylenkin koiran kanssa tyhjällä vatsalla. Pimeetä on, mutta oon tehnyt soittimeen just näitä aamulenkkejä varten kunnon menevän soittolistan niin ei pääse väsy yllättämään eikä tahti hiljene. Oon kyllä aamuihminen henkeen ja vereen ja tykkään olla hereillä ja lenkillä sillon kuin muut vielä nukkuu. Viikonloppuyöt menee edelleen töissä, ja nyt harjottelun aikana se tarkottaa zero vapaapäivää viikossa. Onneksi pyysin marraskuun vikan vklopun vapaaksi, ja silloin aion kyllä vain ja ainoastaan levätä kotona ja käydä treenaamassa.

Lauantaina treenasin olkapäitä, ojentajia ja vatsoja. En pelännyt tarttua isoihin painoihin ja niin ne vaan nousi. Oon jotenkin aikasemmin vähän pelännyt nostaa painoja jos edellisillä on mennyt just ja just se noin määrä mitä ohjelmassa lukee. Oon vähän turhan orjallisesti ehkä noudattanut niitä lukumääriä ja sen myötä en oo uskaltanut heilutella välillä ronskimpia rautoja. No nyt en kuitenkaan annan itselleni lupaa olla "heikko" tai kiukkuinen koska "oon dietillä, ei silloin jaksa". Treenipainot pyritään pitämään samana eli lujaa mennään joka treenissä. Oon nyt vielä kovemmin yrittänyt keskittyä juuri siihen treenattavaan lihakseen ja sen työskentelyyn jokaisessa liikkeessä.

Ahhh vipareita, ilmeellä
Pystysoutu lähdössä
Kyynärpäät ohjaa
Ja ylös

Taljapunnerrusta

Sunnuntaina oli tuttuun tapaan takareisitreeni, ja tein ekaa kertaa 145kg leveää prässiä kaikki sarjat. Pitkää sarjaa eli 15+ toistoa ja kyllä hapotti. Isänpäivän kunniaksi olin lauantaina leiponut porkkanakakun ja meillä olikin villiä melskettä iltapäivällä kun iskä ja veljeni perheineen tuli kakkukahville. Niilo oli ihan pähkinöinä eikä osannut rauhottua ollenkaan kun Onnimanni kohta kolmevee veteli täällä jarrusukat tulessa ympäri huushollia. Piti käydä hakemassa Nipen häkki varastosta ja laittaa poika sinne rauhottumaan. Ei kovin nätisti osannut käydä Onnia moikkaamassa, on vähän raju rakastaja...

Penkille nousua
Noi lootat on parempia, ei mulju jalan alla

Askelkyykkykävelyä
Ovelle asti...

Eilen oli ansaittu lepopäivä, eli siivouspäivä. Imuroin, virittelin jouluvaloja, kävin kahdessa eri ruokakaupassa, pesin kaksi koneellista pyykkiä ja vaihdoin lakanat. Lisäksi olin tietty harjoittelussa 8-15.30. Työharkassa oon viihtynyt tosi hyvin ja oon päässyt itse tekemään tosi paljon! Mulla on mukavat ja hyvät ohjaajat ja kiva että ne luottaa muhun. Sain yhdeltä asiakkaalta positiivista palautetta että olen määrätietoinen ja käsillä kuunteleva. Asiakas ei siis pysty puhumaan lainkaan, vaan käyttää kommunikaattoria. Tärkeetä mielestäni fysioterapeutin ammatissa, jos on tekemisissä asiakkaiden kanssa jotka eivät terapian aikana pysty puheen kautta kommunikoimaan.

Tänään kävin tekemässä rinnalle supersarjaa, olkapäitä ja vatsoja. Hyvä tuntuma oli ja pumppi olkapäissä. Vielä pitäs ruoat tehdä valmiiks ja pussittaa. Huomenna saan onneksi nukkua pitkään, koska meen harkkaan vasta puoli kymmeneen! Ihanaa. Eikä tarvii koiraa käyttää aamulla. Ihan mahtavaa. Nyt ruoan valmistukseen! Ihanaa alkanutta viikkoa!

1 kommentti:

  1. Sä oot niin kova! :) Ihan super upee toi selkä <3 Jee!!!

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)