Sivut

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

One down

Väsymys? Syysmasennus? Ei täällä ainakaan! Vielä. Ehkä oon vaan niin innoissani. Tai ehkä pimeys ei vaikuta muhun shilälailla. Päivä lyhenee ja minä piristyn. Tänään oli kiva iltapäivä; extempore kimppatreenit ihanan ja upean Saran kanssa! Treenattiin meikäläisen pyhätössä, sillä Sara sattui perheensä kera tälle suunnalle ja osui aikataulut aivan nappiin. Sattuipa vielä molemmilla olemaan tarakkapäiväkin eli takareisiä puskettiin. Kiitos mahtavasta treeniseurasta!! Alkuun prässiä, sitten askelkyykkykävelyä, reisikoukistuksia maaten ja istuen. Mä tein vielä penkillenousut ja Sara rääkkäsi pohkeita. Salille mennessä oli vähän tukkoinen kurkku koska olin noussut sängystä vasta pari tuntia sitten, ja oli vähän sellainen tunne että kuinkakohan kulkee. Painoja sai lisätä prässiin taas ja kyllä lujaa mentiin. Treenit on kulkenu todella hyvin tällä viikolla vaikka kalorit on tippuneet.

Uus ihana sponssihuppari päällä
Minä ja ihana Sara

Kapeeta eiku leveetä rässiä
Ja ylöös

Reidenkoukistusta

Oli ihanaa pitkästä aikaa treenata ihmisen kanssa, jolla on samanlaisia tavoitteita ja ajatuksia kuin itselläni. Sara lähti pudottamaan raskauskiloja, ja nyt on tähtäimessä body fitness kilpailut! Sellaisen muodonmuutoksen on nainen tehnyt että huhheijaa!! Siinä on tavoiteltavaa. Saran blogia pääset lukemaan ekan kappaleen linkistä. Ja kannattaa lukea ;) Tavattiin tänään Saran kanssa ekaa kertaa, ja voin kyllä sanoa että varmasti tavataan uudestaan! Kiitos treeniseurasta ja tsempistä!

Torstaina jumppasin etureisiä ja pohkeita. Etukyykyssä en aivan yltänyt edellisen kerran toistomääriin, mutta hyvä treeni oli silti. Selkä oli väsynyt edellisen päivän mavesta ja etukyykky vaatii aikamoista yläkropan hallintaa ja voimaa. Mulla siinä taitaa vieläkin yläkropppa vähän väsähtää ensin ellei ole pumppitreeni. Siinäpä tehdessä vahvistuu! Smith oli varattu jälleen ja olisin joutunut varmaan kymmenen minuuttia odottamaan että pääsen tekemään askelkyykkyä, niin tein tilalle kapeaa prässiä. Onneksi toinen smith saapuu ennen vuoden vaihdetta.

Perjantaina oli lepopäivä. Pääsin työharjoittelusta jo kahdelta ja sen jälkeen tulin suoraan kotiin päiväunille. Sain nukuttua pari tuntia ja sitten lähdin ripsihuoltoon. Siellä lepäsin sen pari tuntia ja sitten olikin aika valmistautua töihin. Tivolissa oli synttärit ja hulinaa riitti.

Eilen jumppasin olkapäitä, ojentajia ja vatsapaloja. Tripla- ja supersarjaa. Tein taas krusifiksivatsoja voimapyörän tilalla. Se jotenki sattuu mua ikävästi olkapäihin, ja varsinkin kun olkapäät on treenin jälkeen aika hapoilla niin en pysty sitä kunnolla tekemään. Hyvä reeni. Kyllä ne jumpat viikonloppuisinkin kulkee vaikka päivärytmi onkin vaihtunut. Eilen menin poikkeuksellisesti jo seiskaan töihin ja pääsin neljältä. Jukka Poika oli esiintymässä live bändin kanssa ja showtime oli jo 20.30. Tänään piti herätä yhdeksältä syömään aamupalaa ja mennä sitten takaisin nukkumaan, että ehdin syödä tasaisesti kaikki päivän ateriat. Nukkumassa pitää tänään olla nimittäin ihan viimeistään kahdeltatoista, huomenna taas kasiin työharjoitteluun.

Arnold press lähtökuopissaan
Sivukautta kääntäen

Punnerra ylös
Mistä tietää että on miehen ottama kuva?

Ranskalaista
Krusifiksiä

Kunnon rutistus vatsalla ylhäällä

Työharjoittelua ja diettiä eka viikko takanapäin. Harjoittelussa on kivaa, ja oon niin oikealla alalla. Tykkään erityisesti puljata apuvälineiden kanssa. Aina jos pitää jotain pyörätuolin jalkalautaa säätää tms niin mä oon aina ekana nokkineni siellä. Neuron puoli ei ainakaan avopuolella oo ollenkaan niin pelottava kuin mitä mä kuvittelin. Tosi kivaa on ollut. Dietti sujuu hyvin, ja niinkuin oon jo maininnutkin niin eihän tää arki tästä muuttunut. Ei tää vielä tunnu varsinaisesti dietiltä muutoin kuin ruokailuaikojen kohdalla, joita on noudatettava vielä täsmällisemmin kuin offilla. Oon edelleen tosi innoissani ja niin satasella mukana tässä. Tää tulee toimimaan!!! Hämmästynyt olen kyllä siitä, miten hyvin treenit on kulkeneet; jopa paremmin kuin ennen dietin alkua! Mahtavaa. Let's keep it that way. Monet on kysyneet että tekeekö jo mieli herkkuja, onko nälkä tms. Ei tee, eikä ole nälkä :) Jos nyt jo olisi nälän tunne jatkuvasti, niin eihän tästä tulisi yhtään mitään. Samoin jos jo nyt olisi todella vahvoja mielitekoja, niin ei tässä varmaan pitkälle pötkittäisi. Kypärästähän tää on kiinni. Vahva tahto ja mieletön halu saavuttaa tavoite ohjaa mua eteenpäin. Parhaan tsempin saan tästä ihan läheltä joka päivä. Se sanoo: "Nälkä on henkistä, muista se". Tsemppiä kaikille omiin projekteihin oli ne mitä hyvänsä!

9 kommenttia:

  1. Mahtavvaa Mariliisa! Nyt mennään eikä meinata, anna palaa Pimu! <3 TSEMIHALIT!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kerttu!!! <3 Sportsguy chest bumpit sinne!! :D

      Poista
  2. Mitkä ovat nuo harmaa mustat pökät? eli housut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ompi gina tricotista :) Urkkamallistoo hei!

      Poista
  3. Hyvältä näytät! Minkä pituinen olet? Itselläni on sama tavoite, eli ensi kevään "tulokkaat". Olen 167cm ja mietin, että ollaanko samoissa karkeloissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna! :) Oon 165cm viime mittauksen mukaan että samassa lineupissa ollaan! Tsemppiä dietille kun alkaa/ tai jos on jo alkanut!! :)

      Poista
    2. Kiitos ja samoin sinulle kovasti tsemppiä! Nähdään kisoissa. :)

      Poista
  4. Ei minun silmääni kovin kapealta tuo prässi näytä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahhahaha voi mua, aivoton potari täällä kirjoottelee :D Mulle aina välillä sattuu näitä kirjotusvireitä ja lukihäröjä. Kiitos huomautuksesta! :)

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)