Sivut

tiistai 27. marraskuuta 2012

Sie neuvot, mie teen

Neljä viikkoa takana, 20 edessä. Kuulostaa mukavalta! Olenko kiristynyt? Varmastikin, jostainhan ne kilot on lähteneet. Ainakin  rasvakudos on alkanut muuttua pehmeämmäksi, mikä kertoo siitä, että se alkaa pikkuhiljaa sulaa. Jäitä hattuun, matka on pitkä. Tätä ei oikein voi nopeuttaa, eli kärsivällisyyttä on opeteltava, jos sitä puuttuu. Olen tämän prosessin suhteen varsin rauhallisin mielin, ja luotan satasella valmentajaani. Mä toimin annettujen ohjeiden mukaan, ja jätän miettimisen korkeammalle taholle. Toimii vallan hyvin, mieli pysyy positiivisena kun ei itse murehdi siitä että toimiiko tämä nyt näin jne. Mä vaan teen ja nautin, tää matka opettaa varmasti paljon.

Blogit on nyt pullollaan pikkujoulu- tai pelkästään jouluaiheisia postauksia. Mulle tärkeintä joulussa ja joulun odotuksessa on tunnelma. Heti suklaan jälkeen. Pitää ykköspaikkaa jo ties monettako vuotta. Täytyy ostaa kaappiin jemmaan... Tykkään virittää kämppään jouluvaloja, kynttilöitä, ihania tuikkukippoja jne. Mä rakastan jostain syystä pimeitä iltoja, katuvaloja, talvivaatteita. Olla tossut jalassa ja fleecetakki päällä kotona.

Tonttuhattu
Tää on ihan uusi

Pikkujouluissa ei oo tullut hirveästi ravattua. Mulla on viimeiset vuodet melkein aina ollut töitä tai jotain muuta ohjelmaa samana ajankohtana. En usko että olen kauheasti menettänyt. Pikkujouluthan pääsääntöisesti on vain peitenimi perskänneille. Se on se ilta, kun vedetään viinaa niin että huppu heiluu, ja muisti pätkii. Alkoholi ei oo kuulunut mun sanavarastoon oikeastaan yli vuoteen ollenkaan. Oon ollut edellisen kerran kunnolla humalassa vuosi sitten elokuussa. Sen jälkeen olen kaksi kertaa nauttinut alkoholia, toisella kerralla muutaman siiderin ja syyskuussa viimeksi kaksi lasia viiniä. En vaan tykkää olla humalassa. Tietty herkuttelu on ihanaa välillä ja tottakai yhdessä olo, mutta tällä hetkellä en viitsi mennä norkoilemaan juhliin omien eväiden kanssa, jos ei ole pakko. Eikä oikeastaan ole aikaakaan, viidettä viikkoa ilman vapaapäivää. Ja kun viikonloppu koittaa, sen pyhitän levolle ja kevyelle treenille.


Viime viikonloppu ol ja men. Treenasin ja olin töissä. Ei siis mitään ihmeellistä. Lauantaina olkapäitä, sunnuntaina takareisiä. Olkapäätreenissä tein ennätyspainoilla arnold pressiä, vaikka vähän väsähtänyttä menoa jostain syystä olikin. Silti mulle jäi sellanen fiilis että oli ihan hyvä jumppa. Sunnuntaina oli myös alkuun vähän väsynyt fiilis, mutta niin on ollut joka viikonloppu. Kyllä se treenitahti sieltä löytyy ja tosi hyvin meni kuitenkin!

Arnoldia
Hiiop

Niin, ihan kaunistelematon treeninaama
Oh käsivarsinkin on kiristynyt
Tänään jostain syystä mua vähän pelotti aamulenkillä. Kävin kiertämässä sellasta lenkkipolkua mitä en oo vielä aiemmin noin aikasin aamulla kiertänyt, ja siellä oli pelottavampaa kuin esimerkiksi Radiomäellä missä käyn useasti. Niilohan ei mikään vahtikoira ole, mutta kyllä se tuo sellasta tiettyä turvantunnetta kun on hihna käsipuolessa. Niilo on vähän vainoharhainen ja aina välillä kummallisesti pälyilee korvat luimussa taaksepäin, mistä mä aina säpsähtelen et seuraako joku mua...

Talvi saa tulla, nimittäin mulla on uudet talvikengät! Satsasin ja ostin Intersportista Helly Hansenin nahkaiset waterproof kalvolla varustetut talvikiitimet! Nyt kelpaa tallustaa vaikka olis vähän loskaakin.


Uuret klopot!
Perjantaina kävin tosiaan poistattamassa ripsipidennykset. Se oli odotettavissa, että kaljuksihan sitä olonsa tuntee kun ne pois otetaan. Mutta että näin tyngät niistä jäi... Mulla oli melko pitkät ripset ja niistä sai aika näyttävät ihan ripsivärillä, niin nyt täytyy sanoa että False lash effect mascara ei ihan lunasta lupauksiaan. Onneksi ne kasvaa takaisin ihan parissa kuukaudessa. Ja voi kuinka ihanaa onkaan nukkua välillä mahallaan naama tyynyssä, hieroa silmiä oikein antaumuksella ja pestä naama kunnolla ilman että tarvii varoa!

Neljännen viikon sneak peak
Nyt iltapuuhiin, ihanaa joulunodotusta ja alkanutta viikkoa! Kohta reippaillaan jo hangilla!

11 kommenttia:

  1. Juu ei taia joulusuklaat kuulua tankkaukseen? :D HYVÄLE näyttää Mariliisa!! <3 MALLIA ON!! Ja nuo kengät on ihqut! Minu mMiehelä samat! :D TSEMIHALIT!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kuulu ei :( Kiitos Kerttu, tsemppistä sinne kanssa! Hyvät on kengät :D Onneks on naisten ja miesten malli erikseen!

      Poista
  2. Tuo sinun kunto on nyt jo ihan kadehdittava! :) Tsempit!

    VastaaPoista
  3. hei, mun blogissa on sulle tunnustus :)

    http://gracefulfit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUVA! En tiedä mitä sanoa, Kiitos hurjasti!!! :) Aion jatkaa tuota :)

      Poista
  4. No juu, hyvin olet kiristynyt! Ja nyt täytyy ihailla sun pyllyä, vaikka ihan hetero olenkin :D Kivan pyöreä on toi sun perberis, itellä kun hävisi koko takaosasto raskauden aikana :( Sitä aletaankin nyt sit rakentaa takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna! :)) Peppua on aina ollut, mutta vuoden aikana se on saanut aivan hurjasti muotoa. Taitoluistelutaustan vuoksi pohjaa oli ja alakroppa hermottaa hyvin, ottaa melkein kaiken vastaan mitä antaa. Alkoivat vaatia rahaa? Mitä ihmettä...

      Poista
  5. Siis Jonna1983-blogin omistajalta toi edellinen kommentti, mulla kun on blogiin useat tunnukset. Alkoivat mokomat vaatimaan rahaa kuvien laitosta... grrr....

    VastaaPoista
  6. Kohtuullisen "tiukassa" kunnossa olet jo tässä vaiheessa :) Tsemppiä dieettisi matkan varrelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora tsempistä! :) Tsemppiä sulle myös!

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)