Sivut

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Lanka palaa jo!

Kolmen viikon päästä tähän aikaan mä oon kotona, ja makaan sohvalla pytty kainalossa. Se olis ainakin tavoite! Mun sarjassa on kuusi kilpailijaa, ja vaikka mä tiedänkin että kovia on vastassa, niin mun on pakko lähteä voittamaan. Muuten en saa itsestäni irti parasta mahdollista suoritusta. Hopee ei oo häpee, mutta kyllä mä nyt sanon sen ääneen, tavoitteena ykköspalli. Kisa-asiat alkaa olla jotakuinkin järjestyksessä. Kisaväriä kokeiltiin Miran kanssa perjantaina, ja hyvältä näytti. Tänään oli vuorossa kisalookin testailuja Marjan kanssa, ja oiken hyvältä näyttää silläkin saralla. Oon niin fiiliksissä.

Koevedosta
Kindermuna

Huomisesta alkaen edetään vähän vähemmillä kaloreilla. Niinkuin mainitsin jo aiemmin, niin ei haittaa yhtään tässä vaiheessa. Jos 21 viikkoa dietistä meni helposti, niin eiköhän kolme viikkoa nyt mee samaan konkurssiin vaikka tosiaan päällään seisten.

Kovempaakin kovemmat treenit on nyt treenattu tämän dietin osalta, ja tästä eteenpäin haetaan hyvää pumppia hieman kevennetyin kuormin. Torstaina aivan huippuhyvä jalkareeni, lauantaina huippuhyvä olkapää-ojentaja treeni, ja dietin viimeinen kova treenikierto oli tänään hyvä päättää loisteliaaseen takareisitreeniin. Pieni urheilija on tyytyväinen! Meinasi itku tulla kun tajusin että ollaan jo niin lähellä tavoitetta, että kovat treenit on saatu nyt päätökseen tältä erää. JES!!

Viimesiä viedään!
.

Vähän lauantaipumppia

Fiilis on muutenkin ollut todella hyvä tänään. Ihana työkaverini Hanna lupasi tehdä mun ensi viikon lauantain työvuoron, joten ennen kisaa mulla on jäljellä enää yksi yötyövuoro. Ihan mahtavaa, kiitos Hanna. Oon niin tulessa kaikesta kisaan liittyvästä nyt ja ehkä vähän väsynytkin niin en saa aikaiseksi mitään järkevää tekstiä. Taidan siis jättää tämän tähän, ja mennä hääräilemään huomisten ruokien kanssa.

Pystyy hymyillä!

Niilon kanssa temmeltämässä vaihteeksi
Kisavarpaat

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja reipasta uutta viikkoa kaikille!

16 kommenttia:

  1. Ihan huikeaa Mariliisa, pianSie niin LOISTAT lavalla, tsemppishalituksia, hengessä mukana oon! <3

    VastaaPoista
  2. Mallu en haluis olla epäkohtelias, mut ystävän velvollisuutena mun on pakko vaivihkaa huomauttaa, että sun rusketus on vähän epätasainen... Vasen jalka on tainnu olla varjossa :( Mut kyl se siitä, ota ens kerralla toisellekin kyljelle sitä arskaa ;) ps. hienot kynnet! t.alppi

    VastaaPoista
  3. Hihi ihanat varpit, ihana väri! :D Nättiä Mariliisa! :)

    VastaaPoista
  4. hurjaa. (: millanen on muuten viiminen ateria ennen lavalle nousua? vai syödäänkö sinä päivänä yleensä mitään? (: ja millaset bileet meinaat pitää, kun kisat on ohi? tai siis että mitä laitat suuhun ekana. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sen minäkin haluaisin tietää! :D En oo siis saanut vielä viimeistely ohjeita, mut oon kuullu että hiilaria syödään. Veikkaan riisikakkuja ja ehkä puuroa. Ja siis pakkohan sinä päivänä on jotaki syödä, meidän kisa alkaa vasta kolmelta ja voi olla että mun vuoro lavalla on vasta joskus viideltä... Silloin ei juoda kyl kauheesti.

      Bileistä en tiedä, jos on jotku yhteiset jatkobileet ni sinne varmaan, katotaan mikä jaksaminen on! :) Ekana laitan suuhun varmaankin piparkakkusuklaata ja heti perään karjalanpiirakkaa :D

      Poista
    2. ..noista ensimmäisistä suupaloista... Söin pähkinäsuklaata (Fazerin) siis noin puolentoista vuoden tauon jälkeen ja se EI, maistunut, hyvältä! Enemmän se on varmaan psykologinen juttu. Tuollaisen taipaleen jälkeen mikä tahansa "kielletty" asia maistuu varmaan taivaalliselta vaikka se olisi mitä! :D
      Hauskat valinnat! ;)

      Poista
    3. Se on nimenomaan psyykkistä!! :D

      Mutta, mä tiedän että 13.4. suklaa maistuu just niin hyvältä, kuin mä muistinkin ;)

      Piparkakkusuklaa on ihan ykköstä, ja karjalanpiirakat, en edes aloita... :P On mulla jemmassa ja listalla vaikka mitä muutakin, ekaa diettiä kun vietellään niin överiksihän se herkkulista meni, sitä en kiistä! :D

      Poista
  5. Mikä Kinder-reisi! :D Mulle tumma suklaa, kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli ihan hyvä tosta väristä ainaki kokeilukierroksella! :) Mä tykkään myös valkoisesta ;)

      Poista
  6. Sä oot Mariliisa kyllä ihanan sympaattisen oloinen, aidosti positiivinen ihminen. Toivotan sulle tässä sun taivalta seuranneena koko sydämestäni onnea kisoihin! Olet pyttysi ansainnut!
    T: Ano lukijasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, KIITOS!! Osuit Marin iloitku nappiin :) Olen ollut menneisyydessäni tosi taipuvainen negatiivisuuteen, joten on oikeasti TODELLA MAHTAVAA kuulla, että minusta välittyy aito ilo ja positiivisuus! :) Elämä on muuttanut suuntaa, ja luovuin stressaamisesta ja turhasta negatiivisuudesta niin voila! Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! ;)

      Kiitos tsempistä!! :)

      Poista
  7. Mikä meno - Jesss! :) Tsemppiä!

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)