Sivut

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kisaraporttia osa 2.

Ehämmää eilen ehtinyt sitten kirjotella, niin laitetaas nyt ilmoille kisahöpinää osa 2. Jatkan nyt suoraan siitä, kun oltiin menossa ekan kerran lavalle. En tosissaankaan muista kamalasti siitä vertailusta, koska olin niin shokissa. Muistan vaan hymyilleeni hulluna ja fiilis oli ihan kreisi. Kirkkaat valot, yleisö taputti, musiikki soi. Lavalla ollut tuomari ohjasi meidät oikeisiin paikkoihin ja sitten meidät esiteltiin yksi kerrallaan. Ensin oli yhteisvertailu, ja muistan että jalat alko täristä. Pääsin ekaan vertailuun siihen vertailualueelle, ja sit vasta alkoikin jalat väpättää. Mä tärisin ku porakone siellä lavalla, mutta ei se tainnut yleisöön asti näkyä, ainakaan vertailuvideosta päätellen. Hymy pysyi korvissa koko vertailun ajan.





Kun tultiin lavalta pois niin purskahdin vähän itkuun, koska olin hieman järkyttynyt ja samalla tosi iloinen. Alkukilpailu käyty! Olin aika varma että finaalissa ollaan, koska pääsin ekaan vertailuun. Siinä ei kauaa nokka tuhissut kun olikin jo aika mennä odottamaan uudestaan lavalle pääsyä, nimittäin t-kävelyä. T-kävely meni mielestäni todella hyvin, ja tein sen juuri niinkuin olin harjoitellutkin. Kävelyn jälkeen oli vielä vertailut, ja sen jälkeen poistuttiin lavalta odottamaan palkintojen jakoa. Palkintojenjaossa jännitin kyllä jokaisen sijoituksen kohdalla kuulevani oman numeroni, ja siinä vaiheessa kun meitä oli enää jäljellä kaksi, tiesin että kakkospaikka napsahti. Olin niin onnellinen.

T-kävelystä
T-kävelystä

T-kävelystä

Kun tulin lavalta pois niin tärisin vaan. Näin kauempana Marjan ja heilutin pokaalia ja näytin sormillani kaksi. Uskomaton fiilis. Lämmittelytiloissa napsittiin pari kuvaa, puettiin päälle, pakattiin ripeesti kamat ja lähdettiin moikkaamaan mun perhettä Kultsan aulaan. Hassua musta on vieläkin se, että mulle ei tullut ollenkaan sitä nyt heti sitä suklaata naamaan - fiilistä kun kisa oli ohi. Nappasin yhden suklaan suuhun kun lähdettiin lämmittelytiloista, ja seuraava mitä söin Kultsan aulassa oli karjalanpiirakka. Ja se oli hyvää. Olihan mua varten haettu myös kokoelma erilaisia Arnoldsin herkkuja, joista valitsin kinuskikuorrutteisen vaniljacremetäytteisen donitsin. Sekin oli ihan hyvää. Eniten mä halusin kuitenkin ruokaa, limpparia ja vettä. Otettiin taksi hotellille, jossa mä pesin kisavärin pois. Väri oli todella ällöttävän tuntuinen päällä, etenkin sen jälkeen kun glaze oli levitetty niin olo oli todella nihkeä ja kamala.

Omnomnom

Sanoinkuvaamaton fiilinki

Suihkun jälkeen lähdettin kävellen kohti Morrisonssia. Sinne ei siis etukäteen voinut varata pöytää, mutta tilaa oli reilusti. Tilasin isoimman hampurilaisen mitä talosta löytyy, ja olihan se hyvää! En jaksanut todellakaan koko annosta syödä. Hienoisesti täydestä vatsasta huolimatta tilattiin jälkkäriksi suklaakakkua ja vaniljajäätelöä, ja oli muuta paras jälkkäri tähän asti. Siitä suunnattiin Molly Malonesiin, tappamaan aikaan kun odoteltiin mun ystäviä saapuvaksi keskustaan. Käytiin vielä Beefissä heitä moikkaamassa ja sitten lähdettiin hotellille nukkumaan. Mä tietysti katselin vielä koneelta kisakuvia ja söin suklaata. Päänsärky oli aika kova koko illan, mikä johtui tietysti nestehukasta. Olin ollut reilun vuorokauden juomatta kisan loppuun mennessä.

King Kong oli tän nimi

Eiku kiinni

Sunnuntai aamuna hotelliaamupala ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Maha oli todella täynnä edellisen illan syömingeistä ja oli vähän paha olo. Söin yhden leivän, jugurttia ja mysliä ja hedelmiä. Maistoin pari siivua pekonia ja vähän paistettuja munia. Maha tuli melkein heti kipeäksi. Kotona söinkin sitten koko ajan jotain pientä, ja parasta koko päivänä ei ollutkaan daimkakku tai keksit, vaan paahtoleipä meetwurstilla ja juustolla. Illan mittaan alkoi maha olla vähän kipeä, mutta söin silti. Sitten se iski. Ähky. Nyt tiedän miltä se tuntuu ja se oli jotain ihan kamalaa. Musta tuntui että mä kuolen. Toisaalta oon tosi iloinen että niin kävi. Tää kaikki oli vaan hyvä opetus mulle; ei kannata hamstrata herkkuja, en syönyt varmaan edes puolia niistä. Eikä kannata syödä liikaa, tulee todella paha olo ja vatsakipu, mikä saattaa kestää vielä seuraavankin päivän.

Mysliä ja jugurttia
Hedelmää

Sunnuntai aamun kuntoa
Ainaki hiilarit menneet oikeeseen paikkaan

Maanantai aamuna palasin takaisin normaaleiden ruokailujen pariin. En ole sunnuntain jälkeen syönyt mitään herkkuja, ja olen pitänyt normaalit ateriavälit ja annoskoot. Vielä mennään todella maltillisilla kaloreilla, ja nostan viikottain pikkusen, painoa ja oloa vähän seuraillen. Oon käynyt tällä viikolla ma ja ti tekemässä kevyttä jumppaa, tänään pyöräilin kouluun. Ulkoilen koiran kanssa ja otan muuten treenin suhteen ihan rennosti. Olo tuntuu ihan hyvältä. Kaipuu salille on jo kova, mutta koitan malttaa levätä vielä toisenkin viikon. Parempi olisi kuunnella ainakin tässä asiassa viisaampia. Katsotaan kauanko kestän housuissani.

Kiitos kaikille onnitteluista ja ihanista kommenteista! Kiitos myös sponsoreilleni ja yhteistyökumppaneilleni tuesta kisaprojektissa. Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia tavoitteita, kirjoittelen niistä lisää myöhemmin. Blogi ei hiljene, vaan matka jatkuu!

9 kommenttia:

  1. Toi sun hymys kyllä joka kuvassa loistaa niin että tulee itekki iloselle mielelle :) Niin jotenki luontevan ja rennon oloselta näytät. Onnea mahtavasta sijotuksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hymy on niin aito kun voi olla, tuli suoraan sydämestä. Lavalla oli ihan mahtava fiilis!! Ja tykkäsin kovasti. Jatkoa seuraa ;)

      Poista
  2. Komppaan edellistä, oot Mari niin kaunis noissa kuvissa! Susta näkee innokkuuden ja voi tsiisus sä oikeesti olet upea. Vaikka vaan salituttu olenkin, niin voin kyllä sanoa, että oon susta TODELLA ylpeä!!

    VastaaPoista
  3. hyvät "arvostelut" sait bodyn sivuilla :) oot upee! Tv. Se punatukkainen fani taas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tajusin tuosta Sinun kirjotuksesta, että yt aletaan sitä piffia tahkoamaan, ei syksyllä vielä siis uudestaan lavalle. Tsemiä!!

      Poista
    2. Voi punatukkainen! :) Kumpa tietäisin kuka olet ;) Arvostelu oli juuri sellainen kuin odotinkin. Tosin en odottanut että mulla olisi hyvät olkapäät :D Kiitos :) Ja kiitos Kerttu :)

      Poista
  4. Jeeeeeeeeeeeee onnea Marsa! Oon niiiiiiiiiin ylpeä sinusta.

    <3

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)