Sivut

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Miälenvikasta!

Nyt on sellanen kisaboogie että halkeen! Tänään on ollut ihan mahtava päivä. Varoitan, tää on ihan hölynpölypostaus.

Naantalin aurinko!

Eilen kiukuteltiin ja tapeltiin aamulla. Kävin koulussa rauhoittumassa, ja kun tulin kotiin niin sen jälkeen on ollut mitä mahtavin fiilis. Ihanin Marja kävi illalla tässä ja katsottiin lopulliset tukkakuviot kuntoon. Tuloo hiano! Illalla pakkailin tankkausruoat ja muut kamat valmiiksi, sillä tänään aamulla oli lähtö Helsinkiin. Jäin Pasilassa pois ja käppäilin superhyvällä fiiliksellä auringonpaisteessa Gazozin showroomille. Siellä sain mun uuden lämmittelyasun, ja napattiin pari kuvaa. Timo heitti mut vielä autolla Ruoholahteen, ei tarvinut siis junaan könytä! Suuri kiitos kaikesta Timo, Petri ja Gazoz!!! Tuli niin extempore nää kuvaukset et oon aika jäässä kameran edessä... Onneks olin meikannut kunnolla!

Kuvaaja: Petri Mast
Kuvaaja: Petri Mast


Mayor'silla tein kevyet pumppailut selälle ja rinnalle. Sen jälkeen tankkasin riisikakkua ja pilttiä, ja hain Ciao! cafesta ison kahvin, ja menin meijerin respaan sitä nautiskelemaan valmentajaa odotellessa. Katsottiin kunto, joka näyttää just siltä kuin pitääkin (edelleen :)). T-kävelyä ei tänään tehty, koska ollaan molemmat yhtä vakuuttuneita siitä että se on aikalailla selvää pässinlihaa. Heh, toki lauantaina jännitys tuo oman mausteensa peliin, mut mä en oo lainkaan paniikissa, vaan tää on sellasta hyvää jännitystä. Oon ihan tulessa jo! Tapaamisesta jäi ihan voittajafiilis, mutta ei hurrata vielä. Kisa on käymättä, ja tuomarit päättää kuka voittaa. Mä teen parhaani, ja se riittää mihin se riittää. Kovat on vastukset, mut ainakaan mun ei tarvii miettiä että "olisinpa silloin tehny sen jalkareenin kunnolla...". Mä oon tehnyt kaiken niin hyvin kuin pystyin. Kaikkeni olen antanut. Ja olen tyytyväinen. Poikaa haetaan siis edelleen!

Ei oo paljo poskee enää!

KIITOS GAZOZ!
Pumppailemaan

Aamukävelyltä tulossa, nenä punasena!

Ihmiset pitää mua varmaan ihan hulluna kun oon vaan koko päivän kävelly hymy pyllyssä ympäriinsä ja jammaillu hyvää musaa. Mut on vaan niin hyvä fiilis. Täydellisyyttä hipova päivä.

Tällä viikolla ei onneksi ole enää koulua eikä muutakaan ärsyttävää toimintaa, vain nautiskelua, pumppailua, venyttelyä, poseeraamista, tankkausta, nautiskelua (tuliks tää jo?) ja kisalaukun pakkaamista. Mä en kyllä pysy bikineissäni, lauantai tule tule jo!

Näissä en meinaa pysyä. Parin viikon takaa!

Maanantain koomajumppa aamulla

Yritin laseilla näyttää sharpilta!

Eilen tuli ihan älytön paketti FitnessFirstilta, ja ihan kotiovelle! Paketistä löytyi mm. raakakaakojauhetta, viherjauheita, mantelijauhoa, agavesiirappia, kuivattuja mustikoita, ceyloninkanelia jne... Ja luomuna tietty. Kirjottelen noista superfoodeista myöhemmin enemmän, ja miten niitä itse käytän. Olen vasta-alkaja näissä homissa, joten kärsivällisyyttä!

KIITOS FITNESSFIRST!
Nyt tankkailemaan, KIITOS RAKKAAT LUKIJANI AIVAN IHANISTA JA KANNUSTAVISTA KOMMENTEISTANNE, OLETTE OLLEET KORVAAMATTOMIA TSEMPPAAJIA JOKAIKINEN! Kohta se on, H-hetki, ja aika loistaa!!! Vihdoin!!!

28 kommenttia:

  1. UPEUS oot! Ja onnea nuista sponsoista! Tsemppishalit. <3

    VastaaPoista
  2. Ihana oooot!!! Jee pian nähdään! :) PUS

    VastaaPoista
  3. jännitän ihan hirmusesti sinun puolesta!! tsemppiä! (: mutta on tässä kommentissa taka-ajatuskin, nimittäin haastoin sinut täällä! vastailehan jos kerkiät. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä jännitä! ;) Hehe, mua jännittää varmaan lauantaina niin paljon että oksettaa :D Käyn kurkkaamassa!

      Poista
  4. Voi että! Pian se hetki jo on kun käppäilet lavalle.huiiiii! :D Mie niiiiin ootan jo niitä tuloksia. Sie näytät niiiiin hyvälle. Peuku on niiiiiin ylhääällä sun puolesta :)

    Tulipa niiiiiiin paljon niiiiiintä :D

    Okei moi! :D

    VastaaPoista
  5. Tulet näyttämään lavalla todella hyvältä! Harmi, että en pääse näkemään tätä livenä. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellu :) Kotikatsomossa peukut pystyssä! ;P

      Poista
  6. Moi Mallu !
    Olen lukenut jokaisen blogisi.
    Olet nyt jo voittaja, viis niistä kisoista !

    Iskä

    VastaaPoista
  7. Niin mahtavaa, Mallu, tää homma on niiiiiin sun juttu!! Oon täällä taustalla blogiasi pitkään seurannut ja nyt lauantaina kannustan mielessäni sua kovasti! Kaikkea hyvää ja lauantai on sun päivä!! T: Ent. työkamusi Mirva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Mirva!! :) Kyllä tää on niin mun juttu!

      Poista
  8. Huhhuh, tajuttoman hyvä perse, ;)

    VastaaPoista
  9. ONNITTELUT :) Olit upee lavalla!!

    VastaaPoista
  10. Mari, hopee ei oo häpee! Onnea! Ymmärrän, että harmittaa, mutta ole silti ylpeä saavutuksestasi. Kyllä se hopeakin vielä maistuu, vaikka voittamaan lähditkin. Pienestä sen on jokatapauksessa täytynyt olla kiinni. Laitathan pian kuvia ja reportaasia viikonlopusta. Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hopea maistuu erittäin hyvälle, eikä kaivele yhtään!! :) Olen erittäin tyytyväinen, ja tavallaan mä tiesin etten Minnaa voi päihittää (entinen cbb kilpailija, pitkä tausta lajin parissa). Kiitos paljon, tästä on todella hyvä jatkaa! :)

      Poista
  11. ONNEA! Aivan mahtava suoritus! Kuvien perusteella näyttää, että olit todellakin lavalla kuin kotonasi ja erotuit eduksesi :) Toivottavasti sinut nähdään lavalla jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Nautin joka hetkestä, ja hymy tuli kyllä sydämestä. Varmasti näette, tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa tavoitetta!! ;)

      Poista
  12. Onnea hienosta sijoituksesta! :)

    VastaaPoista
  13. Paljon onnea Mariliisa hopeasta, mielestäni olisit ansainnut sen kirkkaimman pystin ehdottomasti! Olit upea ja luonnollinen lavalla, jatka samaan malliin.
    -Piia

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)