Sivut

maanantai 27. toukokuuta 2013

Hyvää morjesta!!

Rakkahimmat lukijani. Oon ihan mykistynyt teidän kommenteistanne edelliseen, ja oikeestaan kaikkiin muihinkin postauksiin. Mä en voinut olla lukematta niitä uudestaan ja uudestaan. Kiitos ja kummarrus, teidän takiahan mä tätä kirjoitan. Loistokasta, ootte ihan ykkösii!!! 

Se on maanantai taas ja tää taitaa olla mun uus viikottainen postauspäivä. Hyvä päivä koota edellisen viikon toilailut pakettiin. Mitään maailmoja mullistavaahan tässä ei oo tapahtunut, perussettiä, jumppa kulkee ku pikajuna, päänsärky on pysynyt poissa (ei pidä nuolasta ennenku tipahtaa!), kouluhommat kiinostaa yhtä paljon ku viime viikolla, aurinko paistaa ja Marsaa hymyilyttää!

Kesämarsu!

Huomenna piti alkaa pitkästä aikaa koulu, jota olis ollu nyt pari viikkoa ennen kesäduunin alkua. Kappas, opettaja on sairastunut, tunnit on huomiselta ja keskiviikolta peruttu, eli hunningolla olo jatkukoon! Mä oon ollut ihan hunningolla viimeset kuusi viikkoa siis, mut kai tää pään tyhjennys teki mulle aika hyvää. 24 viikkoa tiukkaa diettiä, 8 treeniä viikossa, yötöitä joululoma ja kaikki viikonloput, koulua, kisat. Ehkä välillä ihan hyvä vetää löysin rantein?! Täytyy kyllä myöntää, että alkaa tää keekoilu jo vähän kyllästyttää, mä vaan oon tehokkaampi kun on lähes täysi päiväjärjestys. Jos haluan saada ensinnäkin päivän aikana jotain aikaiseksi, mun on noustava viimeistään klo 7. Jos nukun ysiin asti, niin en varmasti saa mitään aikaan. Ootan tosi paljon kesätöiden alkamista, silloin saan varmasti enemmän aikaiseksi myös muulla ajalla. Ainoo mistä en luista, enkä edes halua, on treenit.

Omnomnom
Mun rahkan "salainen" ainesosa!

Yhtä hymyä!
Paholainen...

Treenit siis kulkee ihan tykisti. Voimaa on tullu ihan villinä lisää kisojen jälkeen, vaikka painoa ei. Patti on kasvanu takuuvarmasti. Kävin tänään hierottamassa jalkoja selkäreenin päälle. Otettiin aika kevyesti, ja kyl se silti paikoin teki aikasta kipeetä. Mua pelottaa jo valmiiks, ku menin lupaamaan et seuraavaks otetaan sit kunnolla. Kualen!! Sit vähän Maria edestä, takaa, sivulta... :D


Pyöreitä olkapäitä mä metsästän...
Ja leveetä ja paksua selkää....

Kesäkunto 2013

Jalkareenillä pystyy hymyillä!

Oikeestaan joka reenillä

....
Ollaan käyty Niilon kanssa vähän Lanupuistossa taas mylläämässä, ja sieltä löytyi talven (ja Niilon) tuhoaman tukin tilalle uusi ja parempi. Ihan ykköskeppi! Niilo vetää hirveetä rallia sen kanssa, "äiti äiti heitä tukki!" Ja äitihän heittää. Pesin tänään myös mun fillarin, ja säädin jarruja. Vihdoinkin sain sen tehtyä! Fairya, tiskiharja, painepesuri; hoituu! Fitnesstukun mainospaita päällä ja napit korvissa mä putsasin mun uljasta ratsua tossa pihalla. Ny kiiltää, pesin vanteetkin!! Sit vähän ruokakuvia ym. aiheellista, joko kyllästyttää kuvat?! :D

Palautumisaterialta
AAMUPUURO, en luovu, ikinä!!

Sarvikuono

Äitin vaffa poika! Alkaa olla kepillä kokoa.

Raparperipiirakkaa...
LET'S. GET. THIS. SHIT. DONE.

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille, ja mitä kelejä, en kestä!!! :)) 

15 kommenttia:

  1. Hei mikä säkä, mäki pesin äsken pyöräni. Vähän alkeellisimmissa oloissa kylläkin, roska-ämpärissä vettä ja saippuavetta Massin BCAA purkissa. Sytyn noihin reisiin ja oih, raparperipiirakkaa, en oo varma kumpi näyttää paremmalta :D Käyn täällä varmaan joka toinen pv kattomas et oks tullu uutta päivitystä mut ei oo. Nyt voin olla varma et viimestään tiistaisin löytyy uus päivitys :D Sun höpinöitä on vaan niin kiva lukee ! :) T. Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora!! :) Heh, onhan toi aika luksusta pestä pyörää painepesurilla. Reisistä täytyy kyllä olla iloinen, mut on kyllä kyykättykin! ;)

      Poista
  2. Vautsi vau sun kuntoa! Aivan huikeessa tikissä oot! Super upee :) etenki noi selkä kuvat — aivan lumouduin taas ihastelemaan .. :)

    VastaaPoista
  3. Haha vitsi oot mainio! :D

    VastaaPoista
  4. Hei jes sait sun pyörän pestyä! ;) Meikällä ois sama operaatio edessä, mut kun ei nappaa nii ei nappaa..

    Ihana Niilo, toinen näyttää niin ylpeeltä toi keppi suussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alottaminen aina vaikeaa on! :) Niilo oli aika ylpee siitä :)

      Poista
  5. Niilo näyttää olevan kans bodymiehiä! :D

    Oot kyl upeessa kunnossa, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Sun blogin lukemisesta tulee aina positiivinen mieli :)

    VastaaPoista
  6. Miten jaksat eron suhteen? Itse erosin alkukeväästä, ja tuntuu vieläkin kamalalta. Ruoka ei maistu, treeni ei kulje ja ylipäätään kaikki on vaikeaa. Ajattelin ensin, että treeni auttaa, mutta paskat. Sulla se toimii? -Nenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin jaksan :) Treeni kulkee ja ruoka maistuu. Elämä muutenkin :) Tsemppiä sulle Nenna!

      Poista
  7. Miten jaksat eron suhteen? Itse erosin alkukeväästä, ja tuntuu vieläkin kamalalta. Ruoka ei maistu, treeni ei kulje ja ylipäätään kaikki on vaikeaa. Ajattelin ensin, että treeni auttaa, mutta paskat. Sulla se toimii? -Nenna

    VastaaPoista
  8. Moikka! Missäs on "perinteinen" maanantai päivitys!? Heh :) Tsemppiä treeneihin!

    Ps. Oot huikeassa kunnossa!

    Terkuin,
    Blogisi vakkari lukija

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)