Sivut

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Oikeita töitä

Uusi viikko polkaistu käyntiin, ja samalla alkoi elämäni ensimmäinen työjakso fysioterapeuttina. Olen ollut nykyisessä työpaikassani harjoittelujaksolla viime syksynä, joten tilat ja toimintatavat ovat melko tuttuja. Työskentelen siis Lahden kaupungin apuvälinelainaamossa vuosiloman sijaisena. Työ on mukavaa, ja olen kiinostunut apuvälinepuolesta, joten senkin puolesta työ on minulle mieluisaa. 

Koulupäivä?
Uusi hellehattu!

Jalkareeniltä

Niilokin pääsi uimaan!
...

Viime viikon treenit kulki jälleen todella hyvin. Ennätyksiäkin tein! Tän viikon treenaan vielä kovaa, ja sitten on pakko kevennellä vähän. Alkaa olla paukut aika vähissä. 

Koulussa ja taas ulkona :)
Tais olla olkapäät?

Viime viikolla oli vielä koulua, ja oltiinkin ulkosalla melkein kaikkina päivinä pitämässä väittelyä tai käymässä case tehtäviä läpi. Torstaina pidettiin myös meidän luokan päättärit pikkuvesijärven rannassa. Piknikkiä ja mölkkyä. Viikonloppu meni taas tosi mukavissa merkeissä! Perjantaina käytiin Korkeasaaressa veljen perheen kanssa, ja muuten vietin aikaa ihanien ihmisten kanssa! Lauantaina oli leffailtaa ja sunnuntaina grillailtiin ja pelattiin mölkkyä. 

Yritin matkia tota banaanin tarraa


Veljenpoikani!
Korkeasaari ahead!

Mmm
Samaa perhettä!

Joo, nää oli äkäsiä!
Työntöhommissa...

Kyllä ny yks karhu kesässä pitää kaataa!

Nyt ei oikeen irtoo juttua, oon aikasta väsynyt, ja tää viikko menee varmastin aika koomassa kun ei oo tottunut heräämään ennen kuutta! On kuitenkin mukavaa saada elämään kunnon rytmi taas. 

Ihania kesäpäiviä kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Herranjumala noi sun...... Kaikki lihakset! sä et oo kyl kisan jälkeen läskistyjä. Näytät herkulta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uhosin niin kovaa etten läskisty kisan jälkeen, joten olihan se sanansa pidettävä! ;) Kiitos :)

      Poista
  2. Ihana Mariliisa! Pakko kysyy että mitä liikkeitä teet peräsimelle, vai onko tuo ottanut muotonsa ihan muuten vaan? :D kivoja työpäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Minni taitoluistelutausta, sieltä se alunalkaen on perä(i)sin :D Oon tehnyt alussa leveää prässiä, askelkyykkyjä ja sjmv:tä, nyt kisan jälkeen oon tehnyt vielä lantionnostojakin! Takakyykkyä myös joskus ammoisina aikoina :D Perus pyöräilyä koko kesä tohon lisäks niin avot! ;) Kiitos!

      Poista
  3. Vaaautsi, mikä kunto offilla!!! Looking good! Olit Kultsalla sun omassa sarjassa mun lemppari. ;)

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)