Sivut

maanantai 22. heinäkuuta 2013

Hurahdus!

Noniin noniin, hurahdinhan se minäkin... Nimittäin Zeropoint kompressiosäärystimiin. Kun muut ni minäkin! Vähän ku fitness. Kirottua! Fitness siis, ei nää säärystimet. Mulla ei vielä oo näistä mitään raportin tynkää, eilen testasin iltakävelyllä ja mukavaltahan nää tuntuu. Keskiviikkona kokeilen jalkareenin aikana, tosin kevennys alkoi tänään, että ei näiden mahdollisesta hyödystä vielä ehkä kunnon kuvaa saa. Kahtellaan!



No mitäs treeneissä, kovaa yritettiin mennä, osassa mentiinkin. Neljäs kova treenikierto siis takana, ja enkat paukkui muutamassa treenissä. Perjantain selkä-olkapää ja lauantain käsitreeni jäi päällimmäisenä mieleen, ne meni ihan tuubiin! Perjantaina olin ihan tulessa, ei oo vähään aikaan ollut niin hyvää tuntumaa lihaksessa. Olin niin intopiukassa että pyysin jotain Maukka perusjätkää salilta hoitamaan mun pudotuksen alataljassa. Vähän vituikshan se vahingossa meni, mut ingen hämming Maukka, sain mä tehtyy kuolemaan asti. Kiitti! Lauantain käsitreeni... Kaks sanaa: ÄLYTÖNTÄ! Käytiin Sundinin (nimi muutettu) kanssa jumpalla. Tein pitkästä aikaa smithissä kapeaa penkkiä, ja voi tsiisus jo siinä vaiheessa. Vikassa sarjassa pari avustettua. Ranskalaisessa myös avustettua, olin niin hapolla noiden jälkeen et ei enää pystyny vikassa hk-sarjassa puristamaan käsipainoja, roikotin vaa sillee ettei ne lipee sormista. Ei oo koskaan ollu sellasta pumppia käsissä, miälenvikasta. Hyvä reeni parempi mieli! Ei sillä, et olis huono mieli ollutkaan.

Vasen otettu n. kk kisan jälkeen, oikea perjantaina. Olisko se olkapää vähän ottanu...?

Lauantain käsireenin jälkimainingit

Eilen käytiin Helsingissä vähän kuluttaa visaa. Mietittiin, et ei oteta eväitä, ei me siellä niin kauaa kuitenkaan olla et riittää ku käydään kerran syömässä. Ja ei sit seisovaan pöytään ainakaan, ku se lähtee kuitenki ihan lapasesta, näin sovittiin... Tarinan lopun te varmaan arvaattekin, vannomatta paras nimittäin! Löydettiin itsemme I Love Food-nimisen ravintolan seisovasta pöydästä, isn't that ironic. Oli riisiä, kebebia, lihapullia... NAMS! Meneekö jo kohta uskottavuus urheilijana? :D Hahah, eiva, välillä on vaan hyvä tankata. Jaksaa sitten taas ahertaa. Mut kyl se vaan niin on, että ainaki meikäläisellä jolla aivot ei ymmärrä sellaista tuntemusta kuin kylläinen, niin buffetissa lähtee aina mopo keulii...

No mut tehtiin me muutaki ku syötiin! Vaikka ite sanonkin, niin oon naiseks aika helppo shoppailija. Mä meen kauppaan sisään, kävelen sen ympäri, jos jotain mielenkiintosta osuu silmään, niin saatan tarkastella sitä lähemmin. Mä en jaksa penkoa alelaareja, enkä rekkejä. Jos penkomalla jotain löytää mitä ei edes etsi niin käyttämättä jää, sen oon todennut. Yleensä oon kolunnut putiikin ku putiikin viidessä minuutissa, ja sitte poois. Treenivaatteet on ne mihin mä tällä hetkellä saan rahaa palamaan. Voi mun turhamaisuus! Mut toisaalta, niitä tulee ainakin käytettyä se on varmaa. Ostin parit trikoot, ja alesta yhden puuvillaisen topin salille, ja yhden kesätopin. Ostin myös uudet conssit, korkeavartiset vaihteeks. Vanhat alkaa jo irvistellä aika pahasti. Niin ja ne säärystimet. En muuta, eli en nyt mitään ihan turhaa krääsää. Kaikki menee käyttöön.

TSADDIIN!
Uuvet conssit

Niin ja oon ostanu myös uudet kuulokkeet! Kyl on muhkee soundi. Eikä sen kummemmin häiritse reeniä, vaikka aluks vähän pelkäsin. Kyllähän noi laput vähän tosta korvien edustalta hikoo mut pyyhkii sit aina reenin jälkee ni hyvä on. Aattelin vaihtelun vuoksi kokeilla sankakuulokkeita, kun niin pitkään ollu napit ja ne alko veteleen jo vähän viimesiä. Oon myös ladannu paljon uutta treenimusaa ja oon siitäki niin pähkinöinä!

Viime viikko meni kokonaisuudessaan muutenkin tosi mukavasti, oli ihania ilmoja iltasin vaikka vähän viileää, niin oon käynyt itsekseni kävelemässä pikkulenkkejä ja kuunnellut musiikkia. Semmosta rentoa meininkiä välillä.

Nyt iltapuuhiin vielä ja nukkumaan, huomenna olis hierontaa, ja torstaina on tuomiopäivä kun valmentaja kertoo oman näkemyksensä siitä onko tässä saatu mitään aikaan! :) 

10 kommenttia:

  1. Pikkasenko olkapäät kasvanu, HUH! Oot huikee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura :) Haha mut samalla ku kattoo tota kuvaa ni on tainnu naamaanki tulla pari kiloo? :D

      Poista
  2. onhan sielä tavaraa olkapäässä, hui :D

    mä oon ihan samanlainen shoppailija, mä en juurikaan kestä lähtee tyttökavereiden kanssa kaupungille kun olo on kuin väkisin mukaan kiskotulla poikaystävällä :D kierrän liikkeen viiteen minsaan, jos näen jotain, katon sitä vähän ja joko otan mukaan tai en. oon oppinut katsomaan vaatteen kuin vaatteen päältä että sopiiko se vai ei, en ikinä sovita kaupassa vaatteita :D sitten kotona hihkutaan että sopiiko - no sopii, perfect!

    VastaaPoista
  3. No on ottanu - olkapää siis! :)

    VastaaPoista
  4. No on melekoset olkapäät! Ja näenkö oikein, onko sukat ja sandaalit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Kyllä vain näet! Mutta puolustus! Olen töissä sairaalassa, täällä ei oikeen viiti ilman sukkia kulkea, ja tossa kohtaa oon vaan vetäny pöksyn lahkeet ylös, siks toi yhdistelmä näyttää vähän öh, juntilta... :D

      Poista
  5. mistä noita zeropointeja saa, mä oikeesti tarviisin niitä :D ?

    VastaaPoista
  6. Ite oon hommannu nää http://kuntopiste.com/tuotteet.html?id=58/495. Ihaan sairaan makeet.

    VastaaPoista

HYMYILE! Koska olet upea :)