Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Hyvin kuuluu!

FIIUU kuulu vaan ja heinäkuu puolessa välissä. Mihin valo katoaa? Itkeekö eläimet? Miks aika menee nopeesti silloin kun ei haluaisi? Elämän suuria kysymyksiä. Selkä jumissa (hei hei lihashuolto!), aamutukkoisuutta (nukuttu selkeesti ikkuna auki), viimenen kova reenikierto alkamassa ennen kevennystä. Tuntuu että vastahan mä kevensin, ja taas pitäis. En haluais, mut täytyy muistaa, että tyhmä ei pidä olla.

Hei ja uusia lukijoita, tervetuloo! :))

...

Viime viikon reenit ei menny ihan niin voimakkaasti ku olis voinu, ja aika vaihtelevalla menestyksellä. Lauantain käsireeni oli vähän laiska, ja forkut meni ihan pumppiin heti ekassa supersetissä niin eipä meinannut enää käsipainot pysyä käsissä. Perjantaina sen sijaan oli oikein onnistunut selkä-olkapää reeni, keskiviikkona jalkareeni ei kulkenu ihan niin hyvin. En saa jostain syystä ladattua etukyykky videota tänne... Koko ajan herjaa jostain virheesta. Yritamma myöhemmin uudelleen!
 
Jjeep

Ylätaljaa
.

Eri kulmasta
Kiitokset Kaisalle!


Viikonloppuna käytiin pariin otteeseen pelaamassa beachia Kisarissa. Lauantaina illalla otettiin parit höntsämatsit ja sunnuntain käytiin myös. Lauantaina tuli myös saunottua pitkästä aikaa, kyllä se vaan siellä kentällä rypemisen jälkeen teki hyvää! Aikamoista sohlaamista se meikäläisenkin peli on mut hittooko välii, hauskaa ja on ja välillä aina onnistuukin! Mukavaa ajanvietettä ja kyllä me hyvällä porukalla saatiin ihan hyvää peliäkin aikaiseksi. 

Tänään leuat ja mave vähän tökki, selkä oli aika jumissa jo valmiiksi. T-kulmasoutua tehdessä mietin että eissaat*** eihän tää lähe ny yhtää, enkö jaksa edes samoilla painoilla ku viime viikolla?! Sitte otin 2,5kg kiekon pois ja tempasin seuraavan sarjan, laskin uudestaan ja tajusin et ekassa oli jo 5kg enemmän ku viime viikolla :D Olin ihan kasetti jumissa latonu niitä kiekkoja siihen, joten kulkihan se siis kuitenkin! Iloksi kääntyi sekin homma. Ylätaljaa ja alataljaa isommilla raudoilla ku koskaan, joten ens viikolla voi hyvillä mielin keventää.

Lauantainen illuusio muhkeasta tarakasta! Kyllä instagram osaa!

Eilen suoritettiin "kevyt" hiilaritankkaus, varmaan osaltaan vaikutti että tänään kulki. Äiti kyseli että "syöttekö tänään ihan oikeeta ruokaa jos laitan?" Tuli syötyä lammasta, possua, uusia perunoita, kanttarellikastiketta ja yks pala ruisleipää, jälkkäris vohveleita, vaniljajätskiä ja mansikoita! Nams! Oli niin nälkä, etten ehtinyt edes ottaa kuvaa... Muistan, kun jotku sano mulle dietillä että "tuut niin lihomaan ainaki 20kg! Ei sille voi mitään!" Muistan uhonneeni, ettei mulle käy niin. Kai mä ainakin jossain asiassa olen sanani mittainen nainen. Nimittäin painoa on tullut n. 8kg, josta osa lihasmassana. Kiitos vaan neuvoista kuitenkin! :P

Kondis

Muistakaahan, et mua voi seurata myös instagramissa: @mheininen :) 

9 kommenttia:

  1. Pitäskö liittyy tohon häröön insgratam juttuun vaan siks et saisin seurata sua vieki enemmän? T. Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha liity ihmeessä, jos puhelin tukee ko. ohjelmaa! Jos nähtäis enemmän salilla ni voitas seuraa toisiamme in real life ;P Ja muutenkin vois näkyy!!?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti Minni! Nyt on peffa ottanu vahingossa vähän kokoo... :D

      Poista
    2. Joo sais miunkii takamus ottaa vahingossa kokoo muutenki ku vaa sellun muodossa ;D

      Poista
  3. Moikka!
    Tyhmiä kysymyksiä tulemassa, mutta oot nii loistavassa kunnossa ni sultaha nää on pakko kysyä :D
    - Kun oot plussilla, syötkö hedelmiä? Taino siis muita hedelmiä ku banaania? Esim omenia? Vesimelonia?
    - Miks täytyy pitää kevennettyjä viikkoja?
    - Osaatko yhtään arvata mistä johtuu jos ei muutamaan kuukauteen tulokset nouse salilla? Vai onko sillä edes väliä jos kuitenkin saa hyvän tuntuman lihakseen?
    -Tuleeko lihasta jos makrojakaumat menee jotenki näin että proteiinia 2/3 g x omapaino, rasvaa 1g x omapaino ja loput kalorit ottaa hiilihydraateista? Kun tuntuu että tulee ihan liikaa hiilareita, kun jos alkaa laskemaan niin niitä tulee yleensä päälle 200g. Välillä otan sit enemmän rasvaa kun tuntuu ettei jaksa syödä.. Oonko ihan hakoteillä :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. - Makroilla ei ole mitään väliä, jos syömäsi kalorimäärä on väärä tavoitteisiisi nähden. Syöt vähemmän, kuin kulutat ja lihaskasvu ei ole edes mahdollista. Se on fysiikan laki.

      - Kevennettyjä viikkoja pidetään, jos treenataan niin kovaa että niitä täytyy pitää(tähän tulee pyrkiä). Pienellä kevennyksellä annetaan hermostolle, elimistölle ja lihaksille aikaa palautua ja poistaa kuonaa. Ilman säännöllistä kevennystä riskinä on mm. ajaa kehon vastustuskyky niin alas, että tulee pidempiä treenitaukoja sitten sairastumisten muodossa. Lisäksi jänteet ja nivelet eivät kestä loputtomiin jatkuvaa kovaa rasitusta.

      - Hedelmät ovat sokerinlähteitä ja niiden nauttiminen kannattaa sijoittaa esim. treenin ympärille, niin saadaan insuliini ja energia hyödynnettyä. Myös Mari syö hedelmiä.

      -Jos ei tule tulosta, sitä kannattaa kysäistä omalta valmentajalta tai vastaavalta, jotta saadaan hiottua tekniikat ja ruokavalio kuntoon. Kaikki tekee hommat kuitenkin erilailla, niin mahdoton sitä tässä on arpoa. Kovaa reeniä vaan :)

      T: Vara-koutsi

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)