Sivut

maanantai 8. heinäkuuta 2013

Tämä on Marsan viikkokatsaus

Melekonen ennätysten viikko takana etten sanoisi! Hulluja reenejä. Etukyykky kulkee ku unelma, selkäjumppa myös. Ei voi ku hymyillä, niin hyvin on menny treenit.

Jalat ne vaan jaksaa!
Kestääkö pehva?

Oon myös tehnyt todistetusti lihashuoltoa!

Töissä on edelleen kivaa. Oon saanut tehdä itsenäisesti kaksi kotikäyntiä, toinen oli ihan vain nousutuen irroitus, ja toinen oli apuvälinearviokotikäynti. Selvisin molemmista, kukaan ei kuollut eikä loukkaantunut! Mähän olen siis tavallaan "vale"fysioterapeutti, koska en ole valmistunut vielä. :D Huomiseksi sain taas sovittua itselleni kotikäynnin ihan tuohon kävelymatkan päähän, jälleen apuvälinearvio. Kyllä kotikäynnit vaan on tämän työn suola. Ne tuo sellasta mukavaa vaihtelua ja sisältöä näihin apuvälinehommiin. On myös hieno huomata, kuinka paljon sitä oppii koko ajan; osaa joka kerta katsoa asioita vähän eri näkökulmasta, ja etsiä ongelmiin ratkaisuja. Ja siisteintähän on se, kun saa vähän vastuuta.

Mites se herkuttelu? Ööh... 

No mut hymy löytyy viä!

Tatuointitaitelija M. Hamnström vauhdissa

Aika perusarkeahan tää elämä nyt on. Töihin, salille, kotiin, nukkumaan. Mutta arkihan se on ihanaa! Tai ainaki mun mielestä. Viikonloputkin on mukavia, kaikkiruokainen nääs. Mistä tulikin mieleeni että en oo vissiin pariin viikkoon syönyt jauhelihaa, bataattia ja raejuustoa, tänään söin ja voi veljet se oli taas hyvää!!

Viikonloppu meni aika rauhallisesti. Lauantaina nukuin pitkään, kävin salilla, Marjan kanssa limpparilla, ja Summer Up-festareiden jatkobileissä työkavereiden kanssa. KreBattiin Jasminin kanssa niin että oli vaatteet ihan hiestä märkänä! Oli tosi hauskaa pitkästä aikaa käydä ulkona ja nähdä ihmisiä, tosin autollahan mä olin liikenteessä as usual. Monet ihmettelee sitä miten mä jaksan olla baarissa selvinpäin, ja vielä pilkkuun asti. Ja tanssilattialla, herranjumala eihän sinne kukaan mee selvinpäin?! Hahah, mä meen, ja jos on hyvä meno niin voin olla siellä vaikka koko illan. Mulle tossa kuviossa ei oo mitään ongelmaa, oon niin syntymähumalassa etten mä tartte sitä viinaa mihinkään. Itse en taas tajua sitä, et lähdetään baariin selvänä, ja valitetaan kun on ihan perseestä. No ketä pakotti mukaan?! Ei sinne kannata lähteä vettä juomaan, jos vaan vituttaa koko ajan. Sit pitää jäädä kotiin tai vetää niin et huppu heiluu.

Eilen vietettiin Jasminin kanssa ihanaa löhöpäivää! Heräilin joskus ennen puoltapäivää, ja on kyllä parasta kun saa kaikessa rauhassa syödä aamupalaa lehteä lueskellen ja kahvia juoden. Hain Jasminin meille ja samalla käytiin Karismassa hakemassa mulle uudet lenkkarit. Syötiin, pelattiin vähän sulkapalloa ja istuskeltiin meidän takapihalla auringossa. Illemmalla käytiin vielä satamassa pyörähtämässä. Kävin myös koeajamassa mun uudet lenkkarit, käytiin äidin kanssa kävelemässä tunnin lenkki. Ja on muuten ihan loistavat! Istuu jalkaan ku valettu eikä paina tai hierrä mistään kohtaa. Oli kyllä rento sunnuntai.

LAHE <3

Nää on hyvät!

Tänään ei reeni kulkenu ihan niin tykisti, mutta kyllä se kohteeseen meni. Aina ei voi kulkea, ei edes joka kerta. Nyt on ollut niin nousujohteista, et välillä pitää hymyn vähän hyytyä että voi taas tehdä ennätyksiä. Huonoa jumppaa ei olekaan senhän mä oon päättänyt jo ajat sitten, on vaan vähän heikompia voimatasoltaan. Se on ihan normaalia. Eli ei lannistuta kaverit, pää pois perseestä jos ei kulje, hammasta yhteen ja rautaa ylös!

On se tarakka ehkä vähä ottanu kokoo :D
Toistaiseksi voimassa oleva kesäkondis.

Mitenkäs ruudun toisella puolella voidaan? Kovia jumppia ja naamaa naantalinauringolle! :))

19 kommenttia:

  1. Vitsit nuita etureisiä? Voi jösses. Tosi upea :) Wautsi wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Linda! :) Onkohan ne kohta jo liian muhkut... :D

      Poista
  2. Ihailen sun asennetta, sulla on just oikeanlainen ote tähän touhuun! Tunnut tekevän asioita sydämellä ja nautinnolla! :) Aurinkoisia kesäpäivä ja jatka samaan malliin! Sun kirjotuksia on ihana lukea!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura ihanasta kommentistasi! :) Edelleen ihan mahtavaa, että se välittyy sinne ruudun toiselle puolelle asti. Teen tätä SUURELLA <3:llä, ja mulla on sellanen palo tähän touhuun että! Samoin sinne, ihanaa kesää!! Ja tsemppiä mitä ikinä teetkään!

      Poista
  3. Voi ristus mitä parhautta! ...iiihana muija! Anna mennä vaan...

    VastaaPoista
  4. Hehe näin unta että vedit miulle jalkatreeniä ja olin ihan paskana :D Sit olin ihan pettyny ku heräsin et ai, se olikin vaan unta! Siun reidet selkeesti tulee jo uniin asti :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!! :D Hahahaha hauska kuulla! Mut hei, jos se olikin enneuni?! ;P

      Poista
  5. E-ei, taida tyttö tietää, mun mies ei oo vapaa vielä... mut jos haluut et on, niin otappas yhteyttä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Blogin yläkulmasta löytyy mun sähköpostiosoite, unohdit jättää yhteystietosi niin en tiedä mihin suuntaan soitella. Laita mailia, jos jokin asia mieltäsi askarruttaa! :)

      Poista
  6. Taitaa mies tietää itse paremmin ;)

    VastaaPoista
  7. Just hienoa anonyymilta tulla vihjailemaan toisen julkiseen blogiin.
    Tsemppiä Mari! Olet innoittajani :)

    HS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiitos paljon HS!! :)) Tsemppiä myös sinulle!

      Poista
  8. Hei!
    Huippu blogi sinulla! :-) Nyt kun kaikki puhuvat dietin auheuttamista kauheuksista olisi hyvä jos tänä sinun blogin voisi liittää keskusteluihin! Kuinka oikealla asenteella, kropan kuuntelulla, riittävällä palautumisella, järjen käytöllä jne. oikeasti dietin jälkeen selviää hengissä ja pysyy vielä upeassa kunnossakin!
    Ihanaa kesää! :-)
    -Sanna L.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna!! :) Toivoisin itsekin, että ihmiset ymmärtäisivät, ettei se ole 'fitness' lajina, joka 'turmelee' ihmisen elimistön. Se on monen tekijän summa: huonosti toteutettu dietti, en sano huono mutta ei riittävän hyvä fyysinen pohjakunto, heikko psyykkinen kestävyys, liian monta diettiä putkeen jne... Stressi saa elimistössä aikaan mitä kummallisimpia asioita, tähän kun yhdistetään aivan liian alhaiset kalorit aineenvaihdunnan kannalta (edes kisadietillä ei mielestäni kovaa treenaavan naisen tarvitse syödä alle 1300kcal päivässä, silloin täytyy aineenvaihdunnassa luultavasti olla jotakin häikkää) niin avot! Katastrofin ainekset valmiina. Voisin puhua tästä vaikka vuoden, mutta selkeästi en ole vain luonnonoikku jolla on käynyt hyvä tuuri; tiedän pari muutakin jotka ovat "selvinneet" dietistä ja palautuneetkin normaalisti! :)

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)