Sivut

maanantai 12. elokuuta 2013

Massahommia ja pehvakuvia

Maanantai... Eikä mulla oo mitään asiaa! En oo tehny viime viikolla mitään kummallista, ollu töissä, treenannu ja ihmetelly elämää. Kesätöitä on jäljellä enää kolme viikkoa. Tää kesä on mennyt niin nopeasti!! Ihan huomaamatta. Kesäkuussa ajattelin että onpas pitkä aika olla 12 viikkoa töissä, ja muutenkin, syksy on niin kaukana. Vaan eipäs ole enää! Sain vihdosta viimein teetettyä salin respaan kuvan kisoista, ja voi mille paikalle se pääsi! Siinä se on tyrkyllä tiskillä, melkonen kunnianosoitus ja tunnustus tälläselle pienelle urheilijalle! Kiitos Maken fitness centerille kaikesta tähänastisesta tuesta, ja kiitos myös siitä, että saan edelleen olla tukemanne urheilija.

Yks päivä töihin lähdössä, ilme lavastettu 

It's a womans job!! Kotikäynnille mars!
Lounastauolla 

Paraatipaikalla!

Mistä tulikin mieleeni, että se olis pauttiarallaa vuosi ja olisi tarkotus nousta uudemman kerran kisalauteille. Pattiahan tässä taotaan minkä ehditään, ja onhan sitä saatu jo jotakin pientä aikaan. Hidasta on lihashommat. Painopäivitystä sen verran, et kymppi kisapainoon alkaa olla aika konkreettista. Joudun ehkä syömään sanani, kun muistan että taisin sanoa sen olevan yläraja... Noo vieköön mörökölli tai ei, ja vaikka +10kg kuulostaa ehkä vähän pahalta, niin peili kertoo paremmin! Vai mitäs mieltä olette kuvista?

Tuli vähän hiki jalkareenissä

.
n. +10kg

Käsireenille
Tuplat

Offseason persikkaa

Tää on nyt vaihteeksi laatuaan tynkäpäivitys, koska kuuppa on ihan tyhjä. Mites teillä? Pakottaako järki päätä? Täällä ei ainakaan! :D

6 kommenttia:

  1. Ei vitsi mikä perse!! : D ja muutenkin koko akka. Hyvältä näyttää +10, respect! :>

    VastaaPoista
  2. Hei! Näyttää tosi hyvältä koko paketti!!
    Mitäs mieltä olet hiilareista illalla?
    Olen melko kauan syönyt vain proteiinia ja rasvaa iltapalaksi, mutta nyt olen joutunut vaihtamaan treenit myöhälle niin, että iltapala on ainut ateria treenin jälkeen, pitäisikö siihen siksi lisätä hiilarit?
    Palkkarin juon jokatapauksessa heti treenin päälle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tämähän on aika monipiippunen juttu! Riippuu aika pitkälti siitä mitä tavoittelet treeneiltäsi, ja millaisia treenisi ovat. Itse tavoittelen lihaskasvua, joten en jättäisi treeninjälkeistä ateriaa syömättä, vaikka menisin melkein suoraan nukkumaan sen jälkeen (sis. paljon hiilareita). Treenin jälkeen juon myös hiilihydraattipitoisen palautusjuoman.

      Poista
  3. Voisin antaa melkein mitä vaan että saisin noi siun koivet, ne on UPEAT! Ei kyllä paino näy siun varressa, eikun lisää löpöä koneeseen vaan! Todella siisti offikunto, ei voi muuta sanoa :) Fanitan ihan kympillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS Minni!!! :)) Ei muutaku kyykkäämään ;)

      Poista

HYMYILE! Koska olet upea :)